Hejsa!
Jeg hedder Kamilla og har et kæmpe problem!
Min far skal i fængsel pga. Han er medlem i en rocker bande! Og han har gjordet noget meget ulovligt...
Min mor drikker KUN og tænker ik på andet vi levede har min fars stoffer og bande penge men nu det snart væk...??!
Min far er som sagt på stoffer og han ik altid styr sig selv og slår derfor Mig og min mor
Min mor slog mig os og hader mit liv
Jeg er 13 år
Hvad skal jeg selv gør?
Vil ikke sige det til nogle og tør ikke sige det til kommunen uanset hvad
Sidst jeg blev fjernet blev det hele lort
Men har hele tiden ondt i maven nu og græder hele tiden hvordan er det at have en far i fængsel???? Må man se ham???

Re: Hjælp!!!!!!!!
24 Aug, 2018 12:22
Kære Kamilla
Hvor er det godt du skriver til os, for det må være svært at stå med alle de problemer omkring dig.
Aller først skal du vide, at vi vil hjælpe dig og at du kan skrive til os helt anonymt.
Det er slet ikke okay at din far og mor slår dig, drikker og tager stoffer og kommer i fængsel.
Jeg håber du forstår at det ikke er din skyld og heller ikke din opgave at hjælpe mor og far - de har brug for hjælp af andre voksne.
Du kan skrive til os her, eller du kan skrive og ringe til Børnetelefonen på 116 111
Du spørger hvad du selv kan gøre?
Jeg tænker at du kan skrive mere til os om, hvordan du har det og om du får hjælp i skolen eller på andre måder?
Så spørger du om du må se din far i fængslet?
Det må du selvfølgelig godt, men har din mor tænkt sig at tage dig med på besøg?
Skriv til os igen Kamilla også selvom du også taler med rådgiverne på Børnetelefonen.
Re: Hjælp!!!!!!!!
27 Aug, 2018 15:35
Hej Kamilla
Jeg har undersøgt lidt videre og man kan også få hjælp i foreningen Savn, der hjælper børn hvor mor eller far er kommet i fængsel.
Savns familierådgivere har telefonnummer 28806000. De afholder forskellige arrangementer og ture for børn og unge så de oplever at de ikke står alene.
Bjarne rådgiver
Beklager, kun registrerede brugere må sende spørgsmål i dette forum.
Klik her for at logge ind