Velkommen! Log ind Lav ny profil

min far slår mig

Indsendt af rydal
Re: min far slår mig
07 Dec, 2011 15:00
Hej,

Børnetelefonens nummer er 116 111, og de har åbent alle hverdage fra kl. 11 til kl. 23.
Jeg vil stærkt anbefale dig at tage kontakt med dem, og du kan være anonym. Ellers kan du, som mange andre har skrevet, forsøge at tale med din lærer elle måske et andet familiemedlem om det. Det er vigtigt, at du får hjælp, for ingen fortjener at blive slået!!
paemia
03 Jan, 2012 1:18
hej

jeg er selv blevet slået af min far da jeg var barn og jeg kan ud fra min erfaring sige at det ikke vil holde op lige meget hvor tit han siger undskyld til dig og prøver at gøre det godt igen bagefter

min fars vold holdt op da jeg flyttede hjemmefra

søg hjælp jeg ved hvad i går igenem og jeg er stadig mærket af det idag og jeg er nu 32 år

så søg hjælp så du/i kan få et beder liv uden vold som hverdag

kommunen kan hjælpe jer det var dem der hjalp mig GIV JER SELV ET BEDER LIV INGEN FORTJÆNER DET I GÅR IGENEM
Sitia
20 Apr, 2012 21:14
Hej
Ring til børnetelefonen (staves) 111 116 eller 116 111 kan ikke huske det. Har selv ringet til børnetelefonen.yawning smiley
Ali
Re: Min far slår mig hele tiden!!
17 May, 2012 18:48
MIN FAR SLÅR MIG HELE TIDEN, BÅDE MED JERNRØR, OG MED BÆLTE OG ANDRE TING. JEG HAR MASSERE AF BLÅ MÆRKER, OG HAR MEGET TIT SELVMORDSTANKER, MIN FAR PLEJER TIT AT SLÅ MIG I HOVEDET, OG JEG TØR IKKE GØR HAM NOGET.

#PLEASE NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG?
- OG JEG TØR IKKE MELDE HAM, FORDI SÅ STÅR HELE HANS FAMILIE BAG HAM, ALTSÅ JEG LEVER I EN FAMILIE MED ANDEN ETNISK BAGGRUND, OG NOGLE GANGE SLÅR HAN OGSÅ MIN MOR. HAN TRUER MIG FOR LIVET, OG HAR ADSKILLELIGE GANGE TRUKKET EN KNIV FORAN MIG.

PLEASE I MÅ HJÆLPE MIG, JEG KAN IKKE MERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23 May, 2012 15:08
Hej Julie, vil du dele din historie med mig. Har selv haft vold i familien.
lisette
25 May, 2012 13:10
116 111
30 Oct, 2012 19:23
rydal du er simpelhen nød til at melde det til politiet, jeg jar selv prøvet det...min mor og hendes mand har slået mig, men det er lidt tiden nu. men MELD DET!
Ian
10 Feb, 2013 8:38
Du har ret slå tilbage og så løb eller ring til politiet
Kathrine
20 Feb, 2013 15:44
BørneTelefonen har åbent mandag til torsdag fra kl. 12 til kl. 21 og om fredagen fra kl. 12 til kl. 19. tlf 116 111 eller kig www.bornenettet.dk.
Ingen og jeg mener INGEN børn skal vokse op med vold. i skal handle nu. Snak med en voksen som i har tillid til, eller ring til børne tlf og få råd.
Livet er så meget dejligere uden vold.
held og lykke til jer alle, ville ønske jeg kunne give jer alle et knus
Poulsen
11 May, 2013 20:07
Min mor slår også mig nogen gange. Især når hun er fuld! Det er forfærdeligt sad smiley
den anonyme hest
Re: nirvana
20 Sep, 2013 19:56
min ven ring 112 det er ulovligt og du kan sige hvad du vil så ring 112 ok søde [url=http://bornetelefonen.dk][/url]
minifut
25 Sep, 2013 20:10
Hej
Det er bare sådan ikke i orden. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men det skal stoppes her og nu!!!!!
Såfremt du går i skole, skal du henvende dig til en lærer, du er tryg ved og fortælle ham/hende hvad din far gør. De er forpligtede til at hjælpe dig ved at indberette sagen til kommunen og derefter vil kommunen sætte foranstaltninger i gang, der kan hjælpe dig og din familie på bedste måde. (Jeg er selv ansat indenfor skolevæsnet, så jeg kender proceduren).
Mange tanker til dig fra minifut
Pussynigga
24 Oct, 2013 21:49
Hvis du siger det så er min mor her ikke mere og min far er gammel narkoman og hashmisbruger nu
04 Nov, 2013 18:35
Hej, da din far slår dig er det måske fordi han har drukket for meget? det kan være meget svært og have en far der slår en. Men synes ærligt du skal tale med din mor eller en voksen om det. Du kan ikke gå rundt og blive slået af din far, min far kastede engang en stol efter mig, jeg sagde fra over for ham, og efter det havde vi ikke noget forhold og mig og min familie flyttede på krise center.
Sille
07 Jan, 2014 0:35
Jeg hjælper børn og unge, har du det godt ? Du kan altid skrive til mig og lette dit hjerte.
02 Feb, 2014 22:50
deres telf. nr. er: 116 111
02 Feb, 2014 22:51
Her er deres link:
[www.bornetelefonen.dk]
øv
08 Mar, 2014 15:33
min far har voldtaget mig
Gift med en alkoholiker
29 May, 2014 19:59
Børnetelefonens nr er 116 111

Hvis du søger efter børnetelefonen på Google kan du se de forskellige muligheder, man kan f.eks og sms'e
mmmmkay
04 Oct, 2014 17:56
min mor og far Slog mig ca hver anden dag men de forguder min lille søster jeg vil ikke bo der mer Hælp mig
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet.
 **     **        **   *******   **     **  **     ** 
 **     **        **  **     **  ***   ***  **     ** 
 **     **        **         **  **** ****  **     ** 
  **   **   **    **         **  **     **  **     ** 
   ** **    **    **  **     **  **     **  **     ** 
    ***      ******    *******   **     **  **     ** 
Overskrift: