Velkommen! Log ind Lav ny profil

jeg hader mit liv

Indsendt af wolfvoodoo1
Hader det
Re: jeg hader mit liv
26 Sep, 2015 11:44
Hej jeg er en pige på 12år. Jeg hader så mega meget mit livsmoking smiley
Jeg tænker hver nat at jeg godt vil dø, har sagt det til min mor og min mor gør ikke noget ved det så nu ved jeg ik om jeg vil dø eller ejsad smiley
Hilsen Victoriaconfused smiley
Steen
12 Oct, 2015 2:10
Tag det rolig min ven, at være mærlig kender jeg kun alt for meget til , men hvem siger at du er mærlig det kunne måske være at det var de andre der er mærlig " vær tro mod dig selv " det gør ondt men de andre ved ikke bedre smileys with beer op på hesten igen min ven !!!!thumbs up
anonym2004
21 Oct, 2015 14:23
Hej du skal ikke begå selvmord det har jeg også tænkt på og jeg er kun 11 år
Jegvedhvordanduhardet
21 Oct, 2015 21:00
Jeg ved hvordan du har det. Jeg har et forfærdeligt liv hvor alle andre end mig skal tage mine beslutninger. Når jeg prøver at hjælpe, prøver at finde ud af noget, prøver at tænke i det hele taget bliver jeg skældt ud på.. Jeg bliver set som den der ødelægger alting, den som ikke vil nogle godt. Jeg hader mit udseende og jeg vejer allerede 25 kg mere end jeg burde i en alder af under 15. Jeg ser forfærdelig ud og der er ingen der støtter mig i noget som helst. Jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre og jeg overvejer stærkt at tage mit liv.
miv
03 Dec, 2015 14:46
hej wolfvodoo1
der er mange ting ved livet du skal nyde grine med dine venner du er ung og der er rigtig mange ting du skal prøve endnu. Alle har perioder hvor de nok ikke har lyst til at leve det har jeg også når jeg har problemer med mine veninder jeg håber du tager imod mit råd og prøver at have en lidt gladere instilling
anne-sofie
Re: min lærer hader mig
25 Dec, 2015 1:38
min lærer hader mig

min lærer sagde til mig den sidste skole dag jeg skulle at det var et klogt valg at jeg skulle skifte skole, og at der ikke var nogen der kunne lide mig, og at jeg fik hende til at gå grædende hjem fra skolen, fordi at jeg ikke kunne lide hende.

Der var fx et tidspunkt hvor at hun havde skrevet at jeg var ulovligt fraværende og det var bekymrende, selvom jeg havde givet hende en seddel med underskift fra både min far og mor, og at jeg skulle have fri fordi at min mor og far skulle giftes, mandagen efter spurgte hun enda om det var en god tur til københavn (vi tog i tivoli bagefter), alle fra min gamle klasse kunne se at hun hadede mig, de snakkede selv om det, selv når jeg ikke var tilstede, min lærer er bare sådan en kæmpe svin og en stor bitch, hun er fucking dum og en kæmpe idiot, hun er sådan en dårlig lærer at hun er blevet fyret fra 7 andre skoler.
kussekronk
20 Jan, 2016 14:44
min mor har en alt for lille røv, pls hjælp.

og min far har en lidt for stor røv, så pls hjælp ham

mit nummer:
112-gofuckyourself
Clara
28 Feb, 2016 10:32
Hej. Jeg ved godt det er 3 år siden, jeg håber du stadig er der pg er kommet videre med livet. Et godt liv. Med folk eer nu elsker dig, og tænk på, at hvis du skulle stå i den situation igen med selvmords tanker og det, så husk at livet nogen gange er så skod agtigt men nogen gange føler man at man kan ALT. Så bliv ved med at "kæmpe", jeg er 14 år og kan ikke lide min klasse, mor, far, familie eller bogen udover mine 3 katte.
Vores datter har begået selvmord
09 Mar, 2016 14:08
Kære dagbog

Jeg er en pige på 13 år.
Da jeg gik i seng i lørdags fik jeg nogle meget hårde selvmords tanker, jeg har nu haft det i 4 år og har ikke snakket med mine forældre om det.

Det hele startede med at jeg lå i min seng efter en lang hård dag, jeg lå lige under mit vindue og kigger på stjerner, jeg tænkte hvorfor er der ingen der elsker mig? Hvorfor kunne jeg ikke bare forsvinde, der var alligevel ingen der ville lede efter mig? Mine 3 bedste veninder havde bare forladt mig, der var ingen jeg kunne stole på mere.

Jeg besluttede mig derfor at gå udenfor og ligge mig der ude, jeg tænkte det måske var en mulighed for at begå selvmord...

Dette var hvad der stod i vores datters dagbog som vi fandt på hendes IPad, efter hun havde begået selvmord????
Sanne Simonsen
19 Mar, 2016 20:31
Hver dag er en kamp

Jeg er en pige på 16 år, og jeg har ADHD.
-Mit humor skifter sig på ingen tid.
-Jeg bliver hurtigt sur og bliver ofte uvenner med folk.
-Jeg kan aldrig få ro i mit hovede, da mine tanker kører rundt hele tiden.
-Jeg har svært ved at se positivt på tingene.
-Mine venner sige flere gange om dagen at jeg er ubegavet.
-Jeg gør mange ting uden at tænke mig om først.
-Jeg kan ikke overskue noget, ikke engang helt simple ting.
-Jeg føler ikke at nogle kan lide mig.

Ingen forstår mig, ikke engang mine tætteste veninder. De forstår ikke hvordan det er at være mig.
De ved ikke hvordan det er at være anderledes, og hvordan det er at have det så hårdt..
De ved ikke at jeg bliver såret af deres kommentarer, og at jeg har svært ved at vide om de virkelig kan lide mig.
De ved ikke at der er en grund til at jeg er som jeg er, og at det er pisse svært at være den dumme blondine hele mit liv
Alle synes jeg er ubegavet, sur, irriterende og ikke tænker mig om, men de ved bare ikke hvorfor.. Og dem der gør forstår mig alligevel ikke.
Hver dag er en kamp, og nogle gange vil jeg bare give op.
kfslb
30 Mar, 2016 20:56
Jeg kender det men gør det ikke
For dem du elsker og som elsker dig serdig ikke død knus og kram s
I'll say its up to faith
Livet kan gøre ondt
26 May, 2016 21:58
Jeg er en femten årig dreng som desperat savner at der sker noget.
Jeg er extrovert og har brug for at have mennesker omkring mig, men jeg bliver træt af at være sammen med folk i for lange perioder. Jeg har meget få venner, men de har også problemer med livsglæden. Jeg tror snart at jeg giver efter for de fristelserne fra de forkerte valg, (alkohol, stoffer, pyromani etc.) da jeg tror at det vil gøre mig glad og give mig gode minder. Jeg har virkelig brug for at blive talt fra det her.
Jeg savner virkelig en der elsker mig over alt andet.
Hej jeg er en pige på 14 jeg vil begå selvmord og jeg cutter i mig selv jeg ved ikke rigtig hvorfor at jeg cutter men jeg hader mit liv på grund af jeg føler ingen kan lig mig jeg bliver tit drillet i min klasse men der er nogen jeg godt kan lig i min klasse jeg vil faktisk bare gerne dø hjælp mig hilsen Freya
Hej Freya

Hvor er det bare trist at læse din besked.
Men er der også et håb hos dig?
For der er jo steder du kan ringe til, eller møde op hos, hvor du kan tale om de problemer du har.

Kender du til børnetelefonen 116 111
Og der er Headspace

Ønsker bare alt det bedste for dig
Hader MIT liv Er ødelagt har sendt Nøgen billeder og de blev sendt videre og føler ingen Kan lide Mig føler at alle såre Mig ???? Er blevet såret sã mange gange på grund af det føler også I skolen når jeg går forbi at de kigger mærkeligt på og bagtaler Mig sikkert også har haft så mange selvmordestanker Hvad skal jeg gøre Er bare 15 og har ødelagt MIT år på min efterskole på grund af et billede efter Det Er de ingen Der gider Mig føler jeg ???? Og det værste Er en har blandest sig I MIT privat liv og har prøvet at ødelægge Mig og mín bedste venindes venskap og det lykkedes Næsten og Hun Er stadig Lidt sur Kan Ik mere Hvad skal jeg gøre!
Sifenna
12 Nov, 2016 13:28
Jeg hader mit liv sad smiley
Jeg har lavet så mange fejl og føler ingen kan lide mig.....
Jeg føler at alle taler ondt om mig bag min ryg og de kun snakker til mig fordi de vil gøre grin med mig eller få hemmeligheder ud af mig.
Jeg har overvejet så mange gange at begå selvmord, men det lykkedes mig ikke.
Imens jeg hader mit liv og mig selv er min kæreste mig utro med min bedste veninde og nu er mig og min gamle veninde ikke venner mere begrund af ham, men også fordi jeg har lavet så mange fejl. sad smiley sad smiley sad smiley
Jeg græder hver dag og jeg kan snart ikke holde det ud mere sad smiley Jeg er et stort rod
Hver gang jeg går i skole siger jeg til mig selv (Klar de få timer du er i skole) (De går hurtigt) For jeg har lyst til at græde hvert sekund men jeg vil ikke gøre det foran mine vener fordi jeg ved bare de ikke kan lide mig..... sad smiley sad smiley confused smiley
Mieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mit livhot smiley
12 Jan, 2017 19:39
jeg fucking hader når mine forældre helt uden grund begynder at slå mig. Det er så fucking uretfærdigt! De gør det aldrig mod mine søskende, men selvfølgelig altid ved mig
Anonymousityuser1
09 Mar, 2017 13:39
Der er først (Grund) til at stresse over tingende når man når min alder (tre år fra de tredive) Hvis du stadig er teenager eller i start tyvernde er der masser af tid til at være ung og hvor det stadig er velanset. Slip ansvarsfølelsen og kravende om at du skal andet lige nu, end at være til stede her og nu, det den måde man slipper angst og stress på f.eks, og det der også er noget af det sværeste, vi er lykkeligest når vi ikke beskæftiger os med de alvorligeste emner som at vi skal dø en dag, har næsten aldrig haft venner, kærester eller haft sex, hvad det en måtte være, eller at man ikke er indflydelsesrig nok og alt det man vil nå inden man kræsser af, det er for mig den ultimative mentale pine, og lider af den, hver dag. Men har fundet ud af at det spild af tid at beskæftige sig med det og lade dig handikappe af det, det frygt, fuck om du bliver overfaldet eller kørt ned, det kan du ikke vide dig sikker på, men du kan vide dig sikker på at du spilder dit liv og har det rigtig, rigtig skidt i processen, hvis du går og fylder din tid ud med selvhad og frygt. Håber det var ord du kunne bruge, jeg hader også mit liv, har haft en kæreste da jeg var femten, har været for syg til at have en lige siden.
Ceciliebedstefar
23 May, 2017 10:32
jeg hader mit liv på grund af at min bedstefar er død af kræft og jeg savner ham helt vildt og kommer aldrig til at leve uden ham og kan ikk holde min klasse ud, mine venner, min familie og mit liv. Gider ikk mere og den eneste jeg vil er min bedste veninde jasminsad smiley
Fuck alt
13 Jun, 2017 14:08
Fuck alt vil dø lige nu, ryg juu lige nu sad smiley
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet.
 ********   ********   **         **     **  **     ** 
 **     **  **     **  **    **   *********  ** *** ** 
 **     **  **     **  *********  **     **  **     ** 
 **     **  **     **        **   **     **  **     ** 
 ********   ********         **   **     **  **     ** 
Overskrift: