Velkommen! Log ind Lav ny profil

min far slår mig

Indsendt af rydal
Heste(n)
Re: min far slår mig (IKKE)
26 May, 2015 13:53
Vis jeres far slår jer...

TOO BAD HAHAHAHA MIN FAR ELSKER MIG HAHAHAHAHAHAHAHAH
Messi4444
Re: min far slår mig
31 Jul, 2015 23:13
Min far slå mig jeg tør ikke sige det til nogen hvad skal jeg gøre
Andreas
15 Jan, 2016 18:20
min far slår mig hele tiden og råber af mig hele tiden please hjælp mig jeg mener detthumbs down
Nanna34567432
27 Mar, 2016 12:54
Hej, min far slår mig når han bliver rigtig vred.. Jeg bliver så ked af det hver gang fordi han også råber nogle rigtig hårde ting efter mig.. F.eks. "Du smadrer denne her familie" eller "du burde flytte væk, din møgkælling" og mange andre ting som gør mig rigtig vred... Jeg har forsøgt selvmord men uden hæld.. Og jeg er bange for at hænge mig..
Hussiii
thumbs downBløder min far slår mig
19 Apr, 2016 22:50
Min far er pise ireterne jeg er et barn han slår mig meget tit med en taske og sko græder græder hjælllllp han er sygisk syg DN idiot håber han dør
Bella
11 Oct, 2016 16:31
Kan kun sige, at uanset om du evt påvirker din fars vrede (må han ikke slå dig !!!!! Og du er ikke ansvarlig for at han ikke kan håndtere dig på en anden måde, der er så mange måder at være der for sine børn også når de ikke lige er/gør som vi voksne ønsker, men jeg ville selv heller dø end at miste så meget kontrol over mig selv og en situation end at slå, det er ikke okay !! Du kan aldrig være årsag til at en vælger at bruge vold imod dig. Der er bolden på deres halvdel, du fortjener aldrig fysisk eller psykisk vold. Gå til skolen, kommunen, lægen, politiet eller en voksen du tør fortælle det til. Du fortjener det beste knus
vsewerin02
eye popping smileyhot smileyRe: min far slår mig
30 Mar, 2017 13:07
Nu skal jeg fortælle dig hvad fuck du skal gøre.

Først så drugger du ham!
Derefter bagbinder du ham.
Så slår du hans røv til den bliver rød.
Slikker hans fødder til han bliver våd.
Du gør bare det hele hej.
M
03 May, 2017 20:46
Nummeret til børnetelefonen er: 116111
(Nummeret har kun 6 tal)

Husk på at der på skolerne også er sundhedsplejersker. Deres opgave er blandt andet, at hjælpe børn der har forældre med misbrug. Sundhedsplejersker har tavshedspligt (med mindre problemet er til skade for dig) og du kan snakke med dem om alt!
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet.
 **     **  **    **  **      **  ********   **     ** 
 **     **  ***   **  **  **  **  **     **  **     ** 
 **     **  ****  **  **  **  **  **     **  **     ** 
 *********  ** ** **  **  **  **  ********   **     ** 
 **     **  **  ****  **  **  **  **     **  **     ** 
 **     **  **   ***  **  **  **  **     **  **     ** 
Overskrift: