Velkommen! Log ind Lav ny profil

jeg hader mit liv

Indsendt af wolfvoodoo1
jeg hader mit liv
05 Jul, 2012 22:22
Jeg hader mit liv jeg føler ikke der er nogen der elsker mig. Og jeg nyder ikke livet hvad er det man skal nyde ved livet? jeg har tænkt meget over det hvorfor lever man? jeg har tit tænkt på at begå selvmord fordi jeg føler at der ikke er nogen der elsker mig jeg har brug for nogle gode råd jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..........!!!!!!!!!!!!!
BetteAno09
Re: jeg hader mit liv
12 Jul, 2012 15:03
Der må være sket noget siden du ikke kan lide dit liv.. og der er mange ting der skal nydes ved livet.. Der er rigtig mange ting der skal prøves af. Vær' mere positivit indstillet.

Jeg vil sige det er rigtig svært at hjælpe dig når du hverken oplyser alder eller hvad der er sket.. For jeg har jo selvfølgelig også oplevet at jeg ikke var elsket, men jeg vidste inderst inde at min familie elskede mig og ville være der for mig lige meget hvad jeg gjorde. Det var dem der opmuntrede mig til at komme videre.

Jeg er gået igennem druk, hash og problemer i skolen og jeg vil sige at jeg bestemt har lært af mine fejl, jeg har fået prøvet de grænser og nu ved jeg hvordan jeg vil forstsætte. Selvfølgelig vil der altid være noget jeg fortryder rigtig meget, men det er fortid og jeg vil ikke kunne ændre på det lige meget hvad..
SomOmJegSkriverMitRigtigeNavnIEtOffentligtForum
15 Aug, 2012 19:52
Fuck hvor jeg elsker dig. For at være blandt de første der kommer frem når man googler "hold kæft hvor jeg hader mit liv". Hvor er du skøn. Men hvem er du?? Gode råd gør jeg nok ikke så overbevisende, men hver sød at lade vær med at begå selvmord. Jeg er en pige på femten år, bor i kbh og har boet her hele mit liv. Jeg er ikke emo, har ikke voldsomt mange freak outs og er i det hele taget en overraskende rolig og hvis jeg selv skulle sige det moden pige. Der VIRKELIG hader sit liv. More to come hvis du besvare og skriver hvad din deal er.
Æjyde
10 Sep, 2012 9:13
jeg kommer fra Jylland, og jeg kan se at du er kommet igennem 8. klasse siden du staver så fint, og har styr på din grammatik .. du er fuldblodsdansker(min teori) og har ikke de største skoleproblemer ... men slut med analysen .. jeg er selv i den her periode som du er i nu, og har været det i et par år, og overraskende nok har jeg ikke begået selvmord endnu ... har sidet med en dolk ved stroben, og har med vilje kommet til skade for at se om fysisk smerte kan måle sig med den psykiske .. det kan den ikke, det har jeg konkluderet da jeg for 2½ år siden blev ramt af en bil, men brækkede kun skulderen og benet ... det tog 1 måned i alt i rulle stol, og begge sommerferier på krykker, da min ben efter første gang at have været sat sammen voksede forkert sammen, og skulle brækkes op igen .. så jeg har i 2 år ikke kunnet dyrke sport, eller noget vildt hvilket jeg har levet på ellers ...

men nok om det: jeg har været meget tæt på selvmord, ikke da jeg havde brækket benet, men her nu hvor jeg er i Gymnasiet for eksempel .. jeg har dog lært at leve mig ud af den virkelige verden, uden min computer ... Musik .. det tager tid at lære, men hvis du bruger tid på at lære noget stille og roligt musik, så kan det tage dig væk fra den virkelige verden ..

ellers har jeg et godt råd: hold dig væk fra tænke-film, og tag nogle film som du bare glemmer efter du har set den. aldrig begynd på nogle serier da det kan bekymre dig, og hold dig specielt væk fra ulykkelige film..

der er ikke noget så dejligt i verden som musik, men jeg har nu også spillet klaver i flere år nu, og kan spille på mange andre instrumenter; og med dem kan man give sig selv lidt kvalitet i livet .. bare begynd at øve dig .. tro mig, du kan blive bedre ... til alt ..

jeg vil tilføje at til min indledning at jeg altid i tankerne at jeg er talentløs, og hver gang jeg spiller noget syntes jeg det lyder elendigt .......... du har ikke lyst til at prøve at høre ..

men håber det hjalp lidt .. jeg har spansk, og ved ikke hvad jeg skal lave (:
hmmm.
14 Oct, 2012 16:27
Hej jeg er 19 år og er i gang med en gymnasial uddannelse og jeg er allerede utrolig træt af livet. Jeg har store problemer med alt og alle. jeg bor hjemme sammen med mine forældre og søskende som jeg virkelig hader fra hjertet af, de gør virkelig livet surt og svært for mig og jeg gør nok også livet surt for dem, hvis jeg skændes med en af dem skændes jeg med dem alle og så jeg snakker ikke med dem mere, jeg kan ikke holde det ud jeg hader hader hader dem, vores mine problemer med dem er så gigantiske at det aldrig aldrig aldrig kan løses. Jeg har en stor familie som jeg hader og som nok også hader mig, jeg har nogle "venner" som jeg nok ikke kan kalde venner, da jeg hader dem og de kan heller ikke li mig. Jeg har prøvet på at få det til at fungere med familien og vennerne, men det går bare ikke, de bliver ved med at skade mig, sorge mig og svigte mig, jeg er træt af det jeg har tilgivet dem mange gange, men jeg kan sipelthen ikke mere, Jeg er så deprimeret og fustreret, jeg hader livet, jeg har overhovedet ikke lyst til at leve mere, jeg er iikke god til noget som helst, jeg er elendig i skolen og mine karakter er elendige, jeg er grim og tyk og jeg kan ikke holde mig selv ud.

jeg lever kun for at dø, jeg venter kun på døden for det er kun døden der kan fjerne mig fra den her tilstand det kun døden der kan rede mig fra livet og menneskerne omkring. jeg har tit tænt på at begå selvmord, men jeg kommer til den konklusion at jeg er en alt for stor kujon til at gøre det, så jeg gør det ikke. Jeg ved at hvis jeg døde i morgen ville ingen savne mig, ingen ville spørge efter mig ingen ville ligge mærke til at jeg er væk.

jeg vil flytte, og ikke bare hjemmefra, jeg vil flytte ud af Erupa, jeg vil forsvinde jeg vil væk, jeg vil et sted hen hvor ingen kan finde mig, jeg vil være alene først også bagefter starte på en frisk, jeg har virkelig brug for at komme væk, for alt og alle, for hvis det bliver ved på den her måde skal jeg nok samle mod til at tage mit eget liv
Æjyde
Re: hmmm
31 Oct, 2012 12:11
du har sikkert læst mit svar, som jeg tidligere skrev .. i din tilstand ville du ikke få noget ud af det, men jeg har da bemærket du er meget god til at stave, så du er da god til noget .. sådan som jeg analyserer din måde at sige tingene på, kan jeg se at du sikkert har været oppe at skændes med din familie, og du generelt bliver udelukket fra det store fællesskab i din klasse ..

det som jeg vil forsøge med dig, og du lytter nok ikke til mig, men dette er det jeg gjorde i et forsøg på at få alle jeg kendte til at få et helt nyt billede af mig ... stil dig passivt i alle relationer; og det vil sige at du siger ikke noget, undgår større forsamlinger, foretrækker at være alene, og så snart du kommer hjem, så undgå så vidt som muligt at tale med din familie .. hvis dine forældre / bare din mor virkelig holder af dig, så går der nok en måned, og inden for den tid der har hun sikkert spurgt hvad der er galt siden at du ikke taler så meget, er pludseligt blevet konflikt sky, osv. men i hvert fald, undgå at tale med nogen fra din familie og klasse; både piger og drenge .. dette er en langvarig proces da alle minderne om dig skal vaskes af banen, og folk kan huske i årevis .. det tog mig 4 år at komme på banen igen, og det var først da jeg flyttede hjem til min far(skilte forældre) og flyttede skole .. jeg er også nu i 2.g og har selv stillet mig passivt i klassen igen, da nogle fra min gamle skole er komme med i min gymnasieklasse, og han kan huske alle negative ting som jeg var blevet påsat i mine unge år ..

hvis du har svært ved det, så skulle du prøve at fortælle din familie hvordan du har det i forhold til klassen og familien...

dette er bare et forslag, og jeg har ingen 100% garanti, så læs mit første opslag, og lav din personligheds isolation, tag snakken med din familie, og stil dig frem som en mand; dette vil give dig respekt i deres øjne .. fortæl mig hvordan det gået for dig når du har prøvet det i et stykke tid; negative og positive ting

- Æjyde (;
Fucklivethvemsigerdetskalværesmukt?
19 Nov, 2012 15:34
Hør her. jeg Har prøvet at leve livet. jeg har levet et liv ingen af jer kan forestille sig, jeg har rejst verden rundt, tjent og brugt flere penge end de fleste af jer kommer til på et helt liv! jeg har brugt år bag murene i de danske fængsler. jeg har mistet venner og fået nye som årene er gået. men endelig nu, sidder jeg tilbage uden venner, ikke meget familie at trække på, ingen gnist der kan tænde min ild, intet at leve for! jeg har opbygget en social angst, en vrede bor i min krop, har overtaget mig som en demon, styre min måde at tænke på, mine handlinger, selv om jeg prøver at bryde af, prøver at "tænke positivt" bliver jeg overvældet, hvergang. jeg mister taget, og vreden tager over, Hadet. jeg hader mit liv, vil skide på alt hvad jeg før har set og oplevet, intet af det betyder noget nu. jeg har ved handlinger gennem hele mit 24 år lange liv, ødelagt muligheden for nogensinde at komme til at være den jeg gerne vil være, det jeg er, er ikke god nok i mine øjne. det blir aldrig godt nok. jeg hader mit liv, jeg hader alle mennesker jeg ville ønske jeg kunne være en anden
NicholasKristensen
Re:
20 Nov, 2012 21:26
Hvad får dig til at tro at det er andre der skal tænde din gnist mate ?.

Og hvorfor skulle det der tændte dig den gang, alle din vilde oplevelser - være det der tænder dig nu da?.

Du siger ingen vil kunne genkende din situation ? Du tager fejl.
Min historie kommer ikke op her, men tro mig. ALT du nævner om din fortid, som sikkert er den du savner ligesom jeg selv nu? succesen, eller er det mig det projektere mine egne værdier nu ?

Jeg er lige så gammel som dig - Og siden du nævner det, så må det også have en vigtig betydning for dig at du har gjort det. opnået det. For det var fedt jo, dengang.

Hvis du skriver til min spammail : nmkbandit@gmail.com Så lover jeg at hvis du svare på mine spørgsmål angående hvor "fucked" du har det, Så vil jeg prøve at hjælpe dig.
Lyder til at jeg kender din situation bedre end du tror.

Nicholas.
Mors pige
21 Nov, 2012 12:14
Jeg har lige netop det på samme mådesad smiley
-Jeg prøvede på det men syntes du skal snakke med din mor om det. og så kan du overveje at få en psykolog for det hjælper dig rigtig megetsmiling smiley jeg fik også en skolepsykolog og det hjalp også med et bedre helbred i skolen så måske skulle du overveje detsmiling smiley)Smiler)
- Men du kan også skrive til mig på min emailadressesmiling smiley) du må godt få den hvis du har brug for detsmiling smiley)knus majken
KL
10 Jan, 2013 6:45
Jeg er heller ikke specielt glad for mit liv.
Jeg er lav af en mand af være er kun 1.67 høj og så er jeg grim
er 26 og har aldrig haft en kæreste, jeg er træt af se at mine
venner kan scroer og at jeg som sædvanlig
ender som taberen, savner selvfølgelig kærligheden
man ved at den kommer ikke til mig. Jeg er nået til det punkt i mit liv
hvor at jeg tænker skal jeg virkelig forsætte? Når jeg tænker tilbage på alle de ubehagelige oplevelser alle de gange jeg er bleve nedgjort
og udnytte af kvinder. Selvfølgelig forståeligt nok de ville ikke have en grim
partner og det har jeg indset :-/ Det skal så også lige siges at jeg aldrig
har opført mig dumt, jeg ved virkelig ikke hvad jeg gjort?
Har altid opført mig pænt og været hjælpsom, men ender altid kun
som reserve-ven. Er jeg virkelig den eneste som har det såden? sad smiley
KL
16 Jan, 2013 3:42
Mit navn er Klaus.
Jeg har denne historie fra mit første indlæg om min ven Dennis,
han forsøgte selvmord som 26 året fordi han mente at kæreligheden aldrig ville komme
til ham.Han låge i koma et halvt år efter forsøget, men er i dag en lykkelig mand han fandt
kæreligheden i sit live som bare 28 året.Det jeg gerne vil sige er at selvom det hele virker håbløs
kan man altid finde lys for enden af tunnelen, hvis bare man kæmper længe nok :-)
Jeg håber at i kan bruge det til noget! Knus fra Klaus
SallyMomsen
06 Sep, 2013 19:34
Jeg hader mit liv... Ingen kan lide mig, folk synes jeg er mærkelig, men jeg er bare mig. Folk hader mig og vil flygte langt langt langt væk fra min familie. Jeg vil skifte mit navn og udseende. Jeg vil væk herfra... sad smiley
bp
25 Sep, 2013 2:16
Jeg er i samme båd. Mit liv er dødt, jeg kan ikke tage mig sammen til noget, jeg føler ingen glæde mere, alt er kun nødvendigheder, men til hvis ære?
bp
25 Sep, 2013 2:20
Jeg er i samme båd. Mit liv er dødt, jeg kan ikke tage mig sammen til noget, jeg føler ingen glæde mere, alt er kun nødvendigheder, men til hvis ære?
Renè
27 Sep, 2013 9:59
Stil dig hver morgen foran spejlet , kig på dig selv og lær at elske dig selv. Send positive tanker, bare lidt hver dag og det er al begyndelse der er svær men i sidste ende giver det gevinst.. Prøv at finde en hobby, måske hvor du kan sidde med andre og hygge om det i nu laver, kan du synge så meld dig ind i et kor... Tro på dig selv... Tro på at du er noget... At du er en vinder..
Jegheddernoget!!
30 Sep, 2013 15:52
Jeg hader mit luv og jeg som trode jeg var den eneste men det er jeg så ikke. Jeg er 13år og går i 8klasse. Jeg føler at folk ikke ser mig at jeg ikke er her og at ingen i verden elsker mig i min klasse er jeg ved at miste ALLE mine 2 bedste veninder hader hinanden og jeg kan ikke vælge. For ca. En time siden sad jeg og græd og tænke på hvorfor har jeg fået dette liv og om jeg skulle begynde at cutte eller gøre et eller andet ved mig med hvad?. Jeg hader mit liv og jeg har kun levet i 13år
Jegheddernoget!!
30 Sep, 2013 15:57
Jeg hader mit liv og jeg som troede jeg var den eneste men det er jeg så ikke. Jeg er 13år og går i 8klasse. Jeg føler at folk ikke ser mig at jeg ikke er her og at ingen i verden elsker mig i min klasse er jeg ved at miste ALLE mine 2 bedste veninder hader hinanden og jeg kan ikke vælge. For ca. En time siden sad jeg og græd og tænke på hvorfor har jeg fået dette liv og om jeg skulle begynde at cutte eller gøre et eller andet ved mig med hvad?. Jeg hader mit liv og jeg har kun levet i 13år
thea 10 år
20 Oct, 2013 10:13
hej her er et godt råd fra mig jeg er 10 år og min mor har også drukket men hun fik
hjælp hun sku til Jylland i 4,5åneder i døgnbehandling og det har hjulpet rigtig meget
og det har hjulpet mere end det.
Så min hjælp er at moske kunne du prøve at spørge hende når hun er ædru selvføglig
om hun ikke kunne prøve at søge hjælp til en døgnbehandling på tjele det vil forandre
helle jeres liv men kun hvis hun kan holde sig ædru men en til vidre kan man få nogen piller på apoteket det hedder antabus og hvis hun tar noget med alkohold i efter hun har tage pillen så kan hun få det dårligt.

Håber det har hjulpet kærlig hilsen thea
Cat-mis
31 Oct, 2013 14:28
Hej wolfvoodoo1.

Jeg håber du er okay, og har fundet ud af det hele. En ting, der har hjulpet, og stadig hjælper rigtig meget for mig, er at starte med at elske og åbne op til andre. De gange jeg har gjort det, har det på en eller anden måde åbnet mine øjne, og jeg har set, at mine venner holder af mig, og betroer sig til mig.

Et af dine spørgsmål var "hvad skal man nåde ved livet". Det er ikke noget man kan svare på, for det man skal nåde, er noget man selv kan lide. Jeg har selv dyr, og det er bare en ting jeg er begyndt at kunne lide ved mit liv. Det du skal gøre, er at finde noget du kan lide, find det, og brug det til at åbne dig op for andre. Tro mig, livet kan virkelig være godt, man er bare nød til at arbejde for det, nogen perioder mere end andre. Tænk på, at det hele er med til at gøre dig stærker.
:3
31 Oct, 2013 18:09
Hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har det sådan!! Hold ud...
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet.
 **     **  **     **   *******   ********   **    ** 
 **     **  **     **  **     **  **     **  ***   ** 
 **     **  **     **         **  **     **  ****  ** 
 **     **  *********   *******   ********   ** ** ** 
  *******   **     **   *******   ********   **    ** 
Overskrift: