Velkommen! Log ind Lav ny profil

jeg hader mit liv

Indsendt af wolfvoodoo1
Re: jeg hader mit liv
04 Nov, 2013 18:39
Der må være sket noget siden du har det sådan, mobbet, din far eller mor drikker? jeg ved det kan være svært og føle ingen elsker dig søde. Men prøv og hør jeg er en cutter har cuttet i næsten 4 år, har prøvet og begå selvmord 3 gange, 3 gang opdagede mine veninder det. De har aldrig efterladt mig eller noget de har stået ved min side. Det vil være rigtig godt hvis du fortæller en veninde der har det præcis som dig at du har sådan nogen følelser nogengange er det bare godt og få lukket dem ud. Du skal ikke tage dit eget liv, remeber the ones who was in the black whole, is the one who runs the world one day. Bare skriv hvis det er jeg elsker dig <3
# YOLO
11 Nov, 2013 17:24
Du skal ikke være ked af det...
En af mine veninder blev bortvist fordi hun røg og drak på skolen...
Hvis du hadder dit liv så ring til børnetelefonen og snak med dem... Lad vær med at gør skade på dig selv, snak med nogle om det... Er selv lige gået igennem en svær periode, fandt ud af min kærste var mig utro, med min veninde... følte min verden gik under, men er på toppen igen.... har de bedste venner <3 <3
11 Nov, 2013 19:51
Jeg har selv hadet mit liv og har ønsket at være død tusind gange efter mine forældre blev skilt min far begyndte at drikke fordi hans liv blev ruineret jeg har set min far skrive selvmordsbreve og set min far gå ned for at tage han jagtgevær og sætte op til hovedet min far har skældt mig så meget ud for at have taget alt hvad jeg syntes der ødelagde hans og mit liv og låst det inde men hvis jeg ikke havde gjort det så ville det stadig i dag ødelægge mit liv og så ville jeg sikkert ikke leve men jeg har troet og håbet så inderligt at det ville gå den modsatte vej og det gør det nu men aldrig føl at der ingen der elsker dig for det er der sikkert og i hvert fald lad vær med at dø for min skyld for det er spild af liv
...stine 13
12 Nov, 2013 21:21
mit liv er virkelig ikke værd at leve, min far har virkelig et kæmpe alkohol forbrug og det går ud over mig hver gang. Da min mor og far er skilt er jeg tit hjemme ved min far og der er jeg nærmest den voksne i huset, passer mine brødre gør rent laver mad osv. + jeg bliver mobbet fordi jeg er rødhåret og tør at sige min mening og fordi jeg er fed (vejer 52 kilo) i min klasse er alle tynde og slanke og små men sådan er jeg ikke er høj (1,70cm) min lærer mobber mig sådan set også hvis man kan sige det sådan og det gør sgu ikke en skid bedre at jeg ingen venner har/ nogen der tror på mig selv min mor og kommunen gør heller ikke en årgang var det så slemt at jeg skar i mig selv og bankede mine hænder, knæ'er og ansigt ind i vægen. jeg høre virkelig ikke til her
Er bare så forelsket
LOVE
18 Nov, 2013 18:59
Heii alle sammen....

Der er denne her dreng, jeg kan ikke får han ud af hovedet... Men der er et problem min veninde er også forelsket i ham, men hun ved bare ikke at jeg også kan lide ham...Har længe vidst at hun kan lide ham, det er jo ikke min skyld at jeg kan lide ham...
Tror på en måde han kan lide mig, når han skriver <3 og " Du er fantastisk sød <3 "...

HJÆLP MIIG ..... ved ikke hvad jeg skal gøre ?

- TOTALT forelsket pige på 13
Kristen
15 Dec, 2013 19:45
Jeg hader mit liv! Folk synes jeg sidder underligt i bussen.Og jeg hader, hader, hader at køre i bus.... ØV!
SomOmJegSigerMitNavn
20 Dec, 2013 23:57
Har det helt på samme måde som dig. Det er selvfølgelig dårligt du har det sådan, men jeg er glad for, jeg ikke er den eneste der har det sådan. i:
maja herholdt
22 Dec, 2013 11:46
hej pige jeg har det som dig jeg vil også begå selmor men din mor og far og søster eller brod elsker dig nok håber du for det beder
DenTriste
30 Dec, 2013 23:45
Jeg forstår dig udmærket. Jeg har længe overvejet selvmord, og mine overvejelser har konkluderet at det ikke blot er noget jeg ønsker, nej jeg længes virkelig efter det. Jeg er en pige på 16 der har været igennem lidt af hvert, blandt andet spiseforstyrrelse, og dén periode i mit liv gjorde at jeg virkelig kom langt ned. Og det tror jeg også at jeg stadig er.
Jeg hader alt ved mit liv. Lige fra mit grimme grimme ansigt, min tykke krop, mit klamme hår, min trælse og nederen personlighed som sikkert ingen bryder sig om, min familie der ikk kan lide mig, og simpelthen alt. Jeg tænker hver dag over hvad jeg lever for. Det kommer pludselig, selv når jeg bare er på gymnasiet. Omringet af klassekammerater, der alle er enten smukke eller har noget at leve for, blandt andet rigtige venner, sød familie osv. Og jeg tror ALDRIG i mit liv at jeg finder kærligheden, for hvem gider sgu da overhoved have mig, hvem vil overhoved elske mig, når jeg ikke engang kan elske mig selv
Jeg er virkelig ubrugelig. Jeg er bare et udueligt væsen der er placeret et tilfældigt sted i verden og ødelægger alt omkring mig. Jeg venter på at dø, jeg længes virkelig efter det. Jeg har drømt og drømt om et bedre liv, men det sker aldrig.
Jeg føler bare, at jeg vil og skal dø. Og jeg håber at det sker indenfor det næste år, jeg håber at efter nytår, vil mit ønske gå i opfyldelse. Jeg længes seriøst ikke efter andet. Alt det der med at håbe og ønske på en der gider holde af mig og alt det lort har jeg helt droppet, for det virker som fuldkommen urealistiske tanker for sådan en som mig. Døden er det eneste jeg ønsker lige nu, og fremover. Og jeg håber at jeg ikke skal trække vejret og være spild af luft meget mere. Jeg er så fucking træt af alt, og at jeg skal ''lade som om'' jeg er en helt anden. Jeg vil bare dø
Sille
07 Jan, 2014 0:37
Jeg hjælper børn og unge, har du det godt ? Du kan altid skrive til mig og lette dit hjerte.
Elsker/bøger
19 Jan, 2014 19:55
Jeg kan godt forstå dig jeg hader også mit liv nogle gange (ret tidt) hvad bruger man livet tilsad smiley
Duerlækkerwww
21 Jan, 2014 15:55
Hader mit liv
Philip langeskov Olsen
27 Jan, 2014 22:43
Ved du hvad? Du skal skam ikke tro du er den eneste jeg har det bare som om mit liv er en cirkel?? Man får i skole, tager hjem spiller resten af dagen, går i seng, skole, tager hjem spiller resten af dagen, går i seng. Mit liv er bare ........ Fucked up!!!!! Altså min mening er at jeg har brug for 40.000 psykologer for at jeg skal kunne tænke klart men hvad fanden sker der med den anden del af hele mit lorte liv???
crazy
09 Feb, 2014 12:40
Jeg hader mit liv jeg vil bare dø fordi jeg føler at der ikke er nogen der kan lide mig for den jeg er.:'(
Pigen der har brug for en ny famili
20 Feb, 2014 18:08
Jeg er en pige på 14 år, og hader mit liv fordi min mor hader mig og jeg ønsker at hun dør og hvis hun ikke dør så slå jeg mig selv ihjel, være gang jeg spøger om jeg må være sammen med min venner hun siger altid nej nej nej nej! Jeg spøger altid hvorfor så siger fordi jeg bestemmer over dig, jeg er dårlig i skolen og jeg kutter, jeg kan ikke lad være med at kutte og hun slå mig, jeg ønsker virkelige at begå selvmord men jeg tør ikke men hvis hun bliver ved så tror godt at jeg for mod til at gøre det! :'(
Kl
08 Mar, 2014 13:12
Omfg.. Tænk på alle de andre som har mistede sin famille, eller sin bedsven..
Naula
09 Apr, 2014 12:29
Du kan gå dig en lille tur ude og tænke på hvor sjov du kan have det hvis alle elskede dig og når du kommer hjem så tag dig en lille snak med din mor alene i værelset uden nogle forstyr jerspinning smiley sticking its tongue out

M.v.h n
Katyperry
Haderlivet
25 Apr, 2014 18:57
Jeg forstår dig hverdag går jeg rundt og spekulerer på om ingen kan lide migsad smiley :'( Jeg bliver meget mobbet jeg har ingen.
Mig selv
12 May, 2014 21:29
Fuck jeg hader mit liv min mor og bror holder altid sammen og bare fordi jeg ikke vil gå til håndbold bliver min mor mega sur på mig der er ingen der kan lide mig!
PS jeg går i 6 klasse og jeg er 13 år og det ar været sådan siden jeg var 10 år.
Og jeg har også Harry selvmordstanker!&#128557;
1234
20 May, 2014 21:41
Jeg havde også sådan en gang. Hvor jeg ikke kunne se meningen med livet men er kommet på helt andre tanker. Jeg selv tror på at gud har skabt jorden og at Jesus kom til jorden for at tage vores synder. At vi er kommet til jorden for at vise gud elsker os og en da når vi dør komme op til ham. Før du begynder at sige det passer ikke og så videre så tænk over det og hver imødekomme over for muligheden og måske læse mere u Bibelen.
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet.
 **     **  **     **   *******    *******   **     ** 
 **     **  **     **  **     **  **     **  **     ** 
 **     **  **     **  **     **  **         **     ** 
 **     **  **     **   ********  ********   **     ** 
 **     **   **   **          **  **     **  **     ** 
 **     **    ** **    **     **  **     **  **     ** 
Overskrift: