Velkommen! Log ind Lav ny profil

jeg hader mit liv

Indsendt af wolfvoodoo1
Re: jeg hader mit liv
22 May, 2014 20:27
Hej med dig,
Du føler du er fanget i et problem som ingen ende har kan jeg så læse mig frem til.. Og det forstår jeg fuldt ud, der vil altid være tidspunkter i livet hvor man bare undrer sig over hvorfor man overhovedet lever et liv, når det ingen mening har i ens hoved. Det triste ved alle de her unge som har de her tanker er at det er dem som viser det >mindst<, og derimod også får mindst hjælp. Desværre.. Man behøver nødvendigvis ikke have en man elsker og gengældt for at nyde et liv, eller det er selvfølgelig hvad man selv føler for - men man kan sagtens arbejde på sit eget liv og tænke positivt for at kunne udstråle en glæde for sit liv, måske kæmpe med sit selvværd (hvis det er dårligt .), man kan søge efter nye venner/veninder som man kan snakke med og stole på? Man kan gå ture hvis man er til den slags, det er både beroligende men samtidig også sundt for en at kunne være et sted hvor alle tankerne bare flyver ud og samtidig at man kan få dannet et overblik over ens liv istedet for at sidde i et hjørne bag vinduer derhjemme. Ellers så find en voksen at snakke med! Din far, mor, søskende, bedsteforældre, en psykolog måske? Der vil altid være nogle fantastiske mennesker ude et sted i verden som er villige til at hjælpe dig.

Selvom livet er et stort mareridt noglegange, så husk på at det ikke er slut endnu - der vil ALTID være en vej ud af det dårlige, hvor solen skinner, glade mennnesker og de ting som er med til at gøre dig glad. Det er vigtigt at huske! Der er et langt liv i vente for enhver af os og det skal ikke udnyttes.. Vi har også brug for hjælp, alle os med disse problemer! Vi skal høres!

Jeg håber at du finder en god vej ud af alt det her og at du får en super god fremtid hvis ikke du selvfølgelig allerede har fundet en vej ud! Og det samme ønsker jeg til alle i de her forums som går og har det dårligt derhjemme! Keep your smile and be strong :')

Knus
Emma rahn
11 Jun, 2014 8:09
Jeg har det på samme måde.
Måske skal du snakke med din mor eller din far
Lucas7u
14 Jun, 2014 21:37
Ved godt hvordan du har det sådan har jeg det også :'( og lad vær med at lave selvmord
D:
Engel på vej kanten
23 Jun, 2014 22:15
Livet er en leg ...... Man vinder og taber ........ Men så længe man har en grund til at leve og lærer om livet , vil jeg mene at alt er ikke tabt smiling smiley .....
Jeg lever for mit arbejde, mine venner min familie, min uddannelse.
Du skal finde nogle gode grunde til at synes at livet er noget godt smiling smiley man har kun et liv, hvordan man lever det.... Det er op til en selv ......

Jeg må indrømme at vi to har haft det sjovt, godt, ked af det hele, set noget godt i hinanden, haft det træls..... Men vi alle lær lidt om os selv og hinanden hverdag.........

Jeg tro på at vi er her på lånt tid ......
Hvad vi gør med vores liv, er det eneste der tæller...... Så længe det giver mening for os.......
Engel på vej kanten
23 Jun, 2014 22:16
Livet er en leg ...... Man vinder og taber ........ Men så længe man har en grund til at leve og lærer om livet , vil jeg mene at alt er ikke tabt smiling smiley .....
Jeg lever for mit arbejde, mine venner min familie, min uddannelse.
Du skal finde nogle gode grunde til at synes at livet er noget godt smiling smiley man har kun et liv, hvordan man lever det.... Det er op til en selv ......

Jeg må indrømme at vi to har haft det sjovt, godt, ked af det hele, set noget godt i hinanden, haft det træls..... Men vi alle lær lidt om os selv og hinanden hverdag.........

Jeg tro på at vi er her på lånt tid ......
Hvad vi gør med vores liv, er det eneste der tæller...... Så længe det giver mening for os.......
sarha rasmussen
jeg hader mit liv græder
07 Nov, 2014 15:22
jeg hader mit liv hjælp mig jeg kan begå selvmord hjælphot smiley
Signe 14 år
20 Dec, 2014 12:59
Hej jeg er 14 år og allerede træt af mit liv. Jeg føler at der er ingen der elsker mig, ikke engang min familie. Jeg har 3 søskende hver de har lavet noget er det ALTID mig der får skylden for det hele. Hver gang hele familien er samlet interessere sig kun for mine søskende, det er som om jeg er usynlig. De glemmer tit mine fødelsdage. Jeg har følt at der er ingen der elsker mig i lidt over 4 år nu. Før i tiden er jeg blevet mobbet i skolen, fra 1-4 klasse, det har gjort at jeg ingen selvtillid har nu og at jeg føler at jeg ikke er god til noget eller at jeg overhovedet kan finde ud af noget som helst.
Jeg holder mig gerne inde på mit værelse hele dagen, fordi min mor hele tiden råber ad mig hver gang jeg kommer ud. Jeg ved snart ikke om jeg kan holde det ud mere?!.....
sofie1234321
07 Jan, 2015 17:18
jeg hader mit liv mine forældre er skilt min lille bror er syg i hovedet og min familie er lige glad med mig de tænker kun på min lille bror lige ud over min farfar som gik borde for lidt tid siden fuck mit liv
Digt
08 Mar, 2015 12:28
Anonym bruger Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mit liv er dødt, jeg kan
> ikke tage mig sammen til noget, jeg føler ingen
> glæde mere, alt er kun nødvendigheder, men til
> hvis ære?
Fedt digt
elisa
Re: jeg hadermoody smiley mit liv
18 Mar, 2015 12:53
nyd det liv for du har kun et
elisa
18 Mar, 2015 12:57
du skal elske det liv for du har kun etsmileys with beer
og ves det ikke dur så satse livet og prøv ville tin.eye popping smiley
magitta
27 Mar, 2015 14:00
sådan har jeg det også
Til Æjyde (Abekat)
05 Apr, 2015 15:14
OMG. Hvad er det for noget "Fuldblodsdansker"
Få dog et liv..
Djubghkkcccgh
15 May, 2015 14:20
Hej jeg hader min far men elsker ham også
Nanna1
Re: Re:
23 Jul, 2015 16:44
Dejligt at læse. Det varmer mit hjerte at se at folk prøver at hjælpe hinanden her inde.. Livet er svært, og svære for nogle end andre..
En sej fyr
17 Aug, 2015 14:25
Du er dum og grim
Simon
17 Aug, 2015 15:22
Hør her skat, jeg vil gerne fortælle dig en histoire, men gider dig ikke din fagthe finger smiley Jeg ønsker dig en dildo du kan lege og savle over, så faktisk fuck digdrinking smileyhot smiley
Babba
17 Aug, 2015 17:50
Det gøre jeg også din fucking bøsse
27 Aug, 2015 22:48
Jeg kan godt forstå, at du hader livet lige nu. Det er ikke sjovt at have disse åndsvage forældre. Jeg har lært at be en bøn til engelene - selvom du måske ikke tror på dem kan du prøve den alligevel: Tak, engle, fordi I bryder kontakten mellem min energi og enhver ydre kilde, mens jeg slapper af og vender mig indad. Jeg er tryg og fri. <3
DenFortabte2610
13 Sep, 2015 21:22
Jeg ved hvor du har det,sad smiley med at bare at forsvinde starte forfra.
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet.
       **  ********  **    **  ********  **     ** 
       **     **     ***   **     **     **     ** 
       **     **     ****  **     **     **     ** 
       **     **     ** ** **     **     **     ** 
 **    **     **     **  ****     **     **     ** 
 **    **     **     **   ***     **     **     ** 
Overskrift: