Velkommen! Log ind Lav ny profil

Deltag i forskning og bidrag til ny viden om alkoholbehandling

Indsendt af admin
Deltag i forskning og bidrag til ny viden om alkoholbehandling
16 Oct, 2017 7:29
Fylder alkohol alt for meget i dit liv, og vil du gerne være med til at bidrage til ny viden om alkoholbehandling?

Så har du muligheden for at deltage i et videnskabeligt forskningsprojekt - ”EXALT”, der undersøger, om behandling med et godkendt lægemiddel kan nedsætte lysten til at drikke alkohol?

Projektet foregår på Novavi ambulatorium og Neurobiologisk Forskningsenhed, Rigshospitalet.
De personer der kan komme i betragtning, skal være mellem 18 og 70 år og vi søger efter personer der:
• Har haft et alkoholoverforbrug i over 3 måneder
• Ikke har alvorlig psykisk sygdom eller diabetes (sukkersyge)
• Ikke har andre alvorlige sygdomme i f.eks. lever, hjerte, nyrer eller hjerne.

Kontakt: læge og ph.d.-studerende Mette Kruse Klausen eller Overlæge og professor, Anders Fink-Jensen
Psykiatrisk Center København, Rigshospitalet, Tlf. 20 29 14 61
Hjemmeside: www.alkoholforskning.dk
Re: Deltag i forskning og bidrag til ny viden om alkoholbehandling
18 Oct, 2017 14:19
Hejsa

Var dette kommet for 11 år siden, så havde jeg helt sikkert givet det en chance, måske det tilbud som kan hjælpe en som har svært ved at styre indtaget selv.

Jeg synes det er spændende hver gang der kommer ny forskning omkring emnet, og håber på at resultatet bare kan hjælpe en enkelt eller to videre.

Jeg har fundet min vej, men er sikker på der kan være flere.

/ Bjarne
Re: Deltag i forskning og bidrag til ny viden om alkoholbehandling
03 Dec, 2017 19:55
vil ønske at du kommer tilbage og fortæller mere om det
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: