Velkommen! Log ind Lav ny profil

God og taknemmelig jul til alle

Indsendt af Pippiden2
God og taknemmelig jul til alle
10 Dec, 2017 2:52
Kære Jørn og alle andre herinde.

Jeg takker jer af hjertet.

For snart 5 år siden sad jeg og skrev på samme tidspunkt herind fordi jeg var fuld af frygt ...døds og livsangst..
Jeg vidste at jeg var fanget og fængslet i alkoholens greb og jeg anede ikke hvordan jeg skulle komme fri.
Jeg havde hele livet forsøgt at kontrollere mit forbrug i kombination med et liv i uddannelsen arbejde familie liv..men afhængiheder en var mangfoldige og jeg savnede rund mellem dem for at klare mine indre dæmoner ,blandt andet for at cope med pædrofili overgreb,indlæggelse i barne år uden mine forældre,o.a.traumatiske oplevelser.
Jeg kommer fra en vidunderlig familie med et stærk privilegium af opvækst. ..og trods det skulle jeg når til den erkendelse som 47 årig at jeg er alkoholiker og afhængig og må resten af livet lade den første genstand stå...og ikke tage den anden..sådan er det blevet også med mænd,sukker,arbejde,shopping og andre ting jeg kan misbrug for lindre mit indre følelses liv.

Tak til jer der har hjulpet..tak til AA..tak til Højere bevidsthed og Livet..
Den 29/12-2018 kan jeg om Altet vil fejre 5 år..ig jeg vågnede lige før og fik en intuitiv følelse at jeg skulle skrive NU..
En dag af gangen..Tak af hjertet.

Re: God og taknemmelig jul til alle
13 Dec, 2017 14:19
Kære Pippi

Flot skrevet, man fornemmer straks at det kommer fra hjertet. Jeg kender SÅ godt den samme taknemmelighed, som kommer helt inde fra sjælens inderste kroge og gemmer. Men som alligevel er blevet let at få fremkaldt når det er belejligt, ikke mindst takket være min ædruelighed

Tak for det du deler, og har gjort gennem årene her på siden, det er selveste kongstanken i 'hjælp til selvhjælp', og det at dele erfaring, styrke og håb.

Kærlig hilsen JørnL
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: