Velkommen! Log ind Lav ny profil

dagens vits.

Indsendt af VUF
VUF
dagens vits.
06 Jul, 2009 13:49
Manden:
Jeg føler mig temmelig sløj,
vil du ringe til dyrlægen skat.
Konen:
Skal jeg ikke hellere ringe til lægen.
Manden:
Jeg arbejder som en hest, lever som en hund,
bor hos en flok aber og sover med en hyæne.
Så det bliver dyrlægen.

Dette var en venlig vits.
Kh Vuf.
123
Re: dagens vits.
08 Jul, 2009 1:30
Jeg ved ikke helt om jeg kan lide dig, men jeg kan godt lide mange af dine vitser ;-)

Hehe - good vibes ;-)
123
08 Jul, 2009 12:32
Undskyld Vuf, jeg SKAL bare provokere når jeg er fuld... åbenbart.....

Fed vits ;-)
?.
09 Jul, 2009 22:00
Håber du stadig er ædru, for denne vits er en der bliver brugt jævnligt af alkoholikere og andre misbrugere, men der er også forskel på at holde sig ædru og være mentalt ædru.

Håber din behandling hjælper dig og du med tiden finder nogle mere seriøse ord.

Der er dog en bedring i at du selv mener den var venlig, men for mig er den fra det afhængigheds helvede, som jeg i dag ønsker at leve foruden.
Derfor vil det være positivt hvis du forandrer stilen i de daglige ord, som du har brug for at give videre.

Min favorit dengang var:
"Før du møder drømmeprinsen,er du nødt til at kysse en helvedes masse frøer"

I dag er det:
Livsglæde er livskvalitet - og den får du, fordi livet er, hvad du gør det til!

Uden at vide hvem der har sagt det, så er der en stor forskel for mig.
VUF
09 Jul, 2009 22:13
Gammel ko glemmer
at den selv har været kalv..?
?.
09 Jul, 2009 23:18

Ja, og det er rigtigt, at en gammel ko der ikke kan yde mere, opfører sig ofte stadig som kalv/kvie, hvis den ikke vil være ved den er blevet ældrer og stadig løber op i den den bås den havde, da alle så op til den ydelse den kunne levere.

Du vinder, jeg har erkendt jeg er tidligere alkoholiker,- prøvede vist kun at minde en anden om at det ikke var nok for mig med en behandling. men at jeg også måtte ændre andet end bare at blive afruset.
123
09 Jul, 2009 23:29
Okay kan man ligefrem se på folks humor om de er misbrugere? interessant..... jeg kender altså mange "sortseere" der ikke er misbrugere... og mange fantaster der er.....

... men uanset hvad.... dyrlægen er den dyreste..... winking smiley
?.
10 Jul, 2009 1:21
Nej jeg tror ikke man altid kan se forskel på hvem der er hvornår, men jeg har selv været i behandling, hvor jeg oplevede nogle i "fritiden" kørte videre i dårlige vitser (værthussnak), ja, de blev afruset og fulgte hele forløbet i hvordan man lærer at leve ædru efter opholdet, men i fritimerne var det ikke altid let at høre de var kommet for at lære at slippe alkoholen og det der følger med.

Nu må jeg indrømme at jeg er nok misundelig på de der får betalt et ophold, og måske ikke opfatter det på samme måde som os der selv må finde pengene. Vi kan ikke lige igen finde så stort et beløb.

Dyrlægen er billig i forhold til en behandling for at lære at leve uden alkohol, men mon ikke det dyreste er at leve i et daglig misbrug, både økonomisk og menneskeligt.

Nå det var hvad jeg fik ud af at komme forbi her, det viser mig meget om mit liv i dag, og tak for det, da jeg var tæt på at opgige mit forsøg på at leve hver dag ædru.
jtr
10 Jul, 2009 10:01
Hej. Man kan se på folks adfærd at de er misbrugere, og Vuf´s dårlige vitser er i den grad misbrugsadfærd som man skulle tro han var sluppet af med i de behandlinger han har været i. Han har helt sikkert fået værktøjer til at slippe af med den gamle adfærd, men han er for stædig til at gøre arbejdet til at lave om på sig selv, han vil meget hellere lave om på alle os andre, selvom den eneste man kan lave om på er sig selv. Det er kun et spørgsmål om tid inden han falder på halen, hvis han ikke allerede er faldet i, han adfærd siger en del.
123
10 Jul, 2009 18:35
?. Du har ret, dyrlægen er ikke den dyreste ;-)

jtr - Jeg tror at dig og VUF har et kemisk problem, et af den slags der ikke indeholder alkohol - bare min vurdering ;-)
14 Jul, 2009 8:13
Hej Vuf.

Jeg svare sjældent på dine tråde, da jeg ikke kan se hvad du ønsker svar eller hjælp til.

For mig ser jeg en lille forsømt hund, der prøver at få opmærksomhed, den bruger bare ikke det rigtige sprog.

Hvad angår denne vittighed, så er det da det eneste rigtige for dig, at gå til en dyrlæge, du er jo en hund. Jeg ved godt, at jeg går over stregen nu.

Men brug dog Hope, til det der trykker dig, ikke at en vittighed på Hope ødelægger min verden, men den ødelægger din.

Hejsa Vibeke
14 Jul, 2009 10:23
jeg kan kun give vibeke ret :

Brug hope.dk til det det er der for.

Jokes kan sagtens flettes ind i trådene, og alkohol relaterede jokes kan til tider også være relevante som øjenåbnere.
123
19 Jul, 2009 13:19
Hvor blev VUF så af?
Synes det er længe siden der har væet indlæg fra ham, og jeg synes ikke det har gjort noget bedre herinde...

Jeg synes her skal være plads til det hele menneske, og det hele menneske er ikke kun drankeren, eller den der kæmper for at holde sig clean, - det hele menneske har også følelser og relationer udover hvad der har med alkohol at gøre.

Jeg synes der skal være plads til det hele, om ikke andet så herinde i dette forum, ellers må vi have et forum mere, hvor vi kan snakke om alt.....
VUF
19 Jul, 2009 13:44
Hej 123.
Jeg her, men kan folk ikke tåle det jeg skriver, dagens smil/vers/ daglig eftertanke eller gruk, ja så er man sunket dybt, men tak for din opbakning. Men jeg skriver kun dette for at sprede lidt glæde herinde, men sådan har det altid været. Og ja, der er altid nogle som ikke bryder sig om det, men det har jeg skrevet før, og når jeg skriver herinde, gør jeg det på min måde, Kh Vuf.
VUF
19 Jul, 2009 14:07
Hej Vibeke.
Nej, den ødelægger ikke min verden, men måske din, så spring mine indlæg over så for du ikke sure opstød af det, ellers kalder Tour De France.
Vuf.
G.B.
19 Jul, 2009 14:22
Vuf er sprit-stiv igen, og vi ved det. Men hvorfor belemre os der prøver at holde os ædru, med hans fuldemandssnak, har jeg svært ved at forstå.
VUF
19 Jul, 2009 14:46
Der må jeg skuffe dig, har det fint med sodavand, jeg skulle jo nødigt gå sukkerkold, sikke et surt opstød.
123
19 Jul, 2009 15:05
Hej VUF :-)
Er rigtig glad for at høre fra dig, jeg gik og blev helt bekymret ;-)

Dejligt at høre du er derude et sted, og har det rart med cykelløb og hvad der nu ellers er at tage sig af :-)

Kh 123
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: