Velkommen! Log ind Lav ny profil

dagens vits.

Indsendt af VUF
VUF
dagens vits.
06 Jul, 2009 13:49
Manden:
Jeg føler mig temmelig sløj,
vil du ringe til dyrlægen skat.
Konen:
Skal jeg ikke hellere ringe til lægen.
Manden:
Jeg arbejder som en hest, lever som en hund,
bor hos en flok aber og sover med en hyæne.
Så det bliver dyrlægen.

Dette var en venlig vits.
Kh Vuf.
123
Re: dagens vits.
08 Jul, 2009 1:30
Jeg ved ikke helt om jeg kan lide dig, men jeg kan godt lide mange af dine vitser ;-)

Hehe - good vibes ;-)
123
08 Jul, 2009 12:32
Undskyld Vuf, jeg SKAL bare provokere når jeg er fuld... åbenbart.....

Fed vits ;-)
?.
09 Jul, 2009 22:00
Håber du stadig er ædru, for denne vits er en der bliver brugt jævnligt af alkoholikere og andre misbrugere, men der er også forskel på at holde sig ædru og være mentalt ædru.

Håber din behandling hjælper dig og du med tiden finder nogle mere seriøse ord.

Der er dog en bedring i at du selv mener den var venlig, men for mig er den fra det afhængigheds helvede, som jeg i dag ønsker at leve foruden.
Derfor vil det være positivt hvis du forandrer stilen i de daglige ord, som du har brug for at give videre.

Min favorit dengang var:
"Før du møder drømmeprinsen,er du nødt til at kysse en helvedes masse frøer"

I dag er det:
Livsglæde er livskvalitet - og den får du, fordi livet er, hvad du gør det til!

Uden at vide hvem der har sagt det, så er der en stor forskel for mig.
VUF
09 Jul, 2009 22:13
Gammel ko glemmer
at den selv har været kalv..?
?.
09 Jul, 2009 23:18

Ja, og det er rigtigt, at en gammel ko der ikke kan yde mere, opfører sig ofte stadig som kalv/kvie, hvis den ikke vil være ved den er blevet ældrer og stadig løber op i den den bås den havde, da alle så op til den ydelse den kunne levere.

Du vinder, jeg har erkendt jeg er tidligere alkoholiker,- prøvede vist kun at minde en anden om at det ikke var nok for mig med en behandling. men at jeg også måtte ændre andet end bare at blive afruset.
123
09 Jul, 2009 23:29