Velkommen! Log ind Lav ny profil

Nyt misbrug

Indsendt af Forstanderinden
Forstanderinden
Nyt misbrug
30 Oct, 2017 16:25
Jeg føler mig som en pose mel, der blev brugt op og nu er kasseret.

18 år, to dejlige unger, et utal af misbrug, ... jeg kan snart ikke huske perioderne fra hinanden længere og ... stadig kan manden, igen nu, ikke se det er ham som har et problem, det er så forbandet svært at åbne hans øjne.

Den her gang har jeg en helt anden magtesløshed, jeg burde jo have set tegnene for så længe siden, men jeg havde travlt med at være mor og gå på arbejde, købe ind, lave mad, vaske tøj ...

Tre år siden vi flyttede fra hinanden, men fortsatte som kærester, han blev for opslidende at bo sammen med, hans job gjorde, at han kun rigtigt var hjemme i weekenderne, hvor der i stigende grad blev røget hash, han ville ikke, kunne ikke ændre mønstret.

For 19 dage siden opdagede jeg han havde været hos en prostitueret, det viste sig at dette har foregået de sidste 7-8 år, som om det ikke var nok med coke-afhængigheden jeg hjalp ham ud af for 15 år siden, eller den sex-afhængighed vi var igennem for 10 år siden, ... det fortsatte bare, men han blev bedre til at skjule det og jeg har ikke ville, eller ikke magtet at se det.

Han har aldrig fået professionel hjælp, vi brød jo med coken, det gjorde han godt og det gik godt bagefter, indtil det ikke gjorde ...

Han siddder alene, ungerne vil ikke se ham, han har udelukkende venner, som ryger hash i døgndrift og jeg ved det er et spørgsmål om tid, før han går helt i hundene.
Jeg har lyst til at tage ud og skælde ham ud, råbe og skrige, tigge og bede ham om at få hjælp denne gang.
Vende tilbage til livet og til os, men han har lukket af, fuldstændig, der kommer ingen livstegn.
Kan man bare lukke af for sin familie på den måde? Jeg forstår det ikke ...
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: