Velkommen! Log ind Lav ny profil

Om at mærke sig selv

Indsendt af britt
Om at mærke sig selv
23 Jan, 2018 21:03
Det er længe siden jeg har skrevet .For ca tre år siden ,kom min mand i alkoholbehandling.Vi fik begge to samtalebehandling,både sammen og hver for sig ved kommunens tilbud til alkoholikere og pårørende.Meget kompetente mennesker.Jeg lærte at sætte tydelige grænser for ,hvad jeg vil leve i.
Alt endte ud i ,at vi blev sammen.selvom vi bor hver for sig.vi satte nogle regler op mht til spiritus .Min mand mente,mener,at han kan styre trangen ,og aldrig drikke alene.og nøjes med en enkelt højst to ,når vi ,han ,får besøg.Det har også fungeret .
Han skulle så her i aften komme og spise men ringede at han blev lidt forsinket .fordi han havde fået gæster og fået for mange øl til at køre.Jeg skulle lige synke engang men kunne mærke jeg slet ikke hverken kunne eller ville acceptere det.
Han synes ,at han jo havde været ærlig omkring det.men jeg kan ikke gå den vej igen.Det skal siges ,han lige har overstået et kræftforløb ,er rask ,og vi kom hinanden meget nær under forløbet.men det tærer jo på psyken for os begge ,at gå sådan noget igennem.
Jeg er så ulykkelig ,for jeg kan slet slet ikke klare at skulle på den karussel igen.og er så træt af igen at skulle :mistænke mistro vurdere ædruelighed osv.
Spiritus er en svær elskerinde at hamle op med!
Tak for at man kan få luft herinde ,jeg trænger sådan til at komme af med det
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: