Velkommen! Log ind Lav ny profil

Han vil have jeg flytter med vores barn fra HANS andelsbolig

Indsendt af Inna
Hej alle,
Kan I hjælpe mig for jeg kan intet information finde på internettet!
Min kæreste, som vi har boet sammen med i over to år (og jeg har haft adresse der i de to år), vil gerne have jeg og vores barn skal flytte fra HANS lejlighed.
Det er en andelslejlighed. Hvad kan jeg gøre? Jeg vil gerne blive boende også i forhold til mit barn, jeg vil ikke have han skal bo langt væk fra hans mormor, som ligenu er i bygningen ved siden af. Hvis jeg flytter vil jeg formentlig have meget længere over til hende og vil derfor ikke få så meget hjælp, som jeg kan lige nu.
Jeg beder om hjælp til at finde ud af hvad mine muligheder er. Jeg søger selvfølgelig en lejlighed til mig og min søn, men det er så SVÆRt at finde noget som jeg kan betale. Vores nuværende lejlighed vil jeg kunne sagtens betale alene, fordi den bare ikke er så dyr, som noget andet jeg vil så skulle finde.
Det skal også siges at min kæreste tjener MEGET meget end jeg gør og jeg synes derfor det er så uretfærdigt, at jeg skal flytte..

Håber I kan hjælpe.

Olga
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: