Velkommen! Log ind Lav ny profil

fælles forum/chat??

Indsendt af Sønnen
Sønnen
fælles forum/chat??
12 Apr, 2004 2:37
Hejsa...Der har været ønske fra nogle om et "netværk" hvor vi voksenbørn kunne snakke sammen, altså en slags chat, men da HOPE.DK endnu ikke har fået noget sådan op og stå tænkte jeg på, om ikke det kunne være en idé hvis en eller anden tog et initiativ til at få et forum startet på feks MSN....Det kan gøres som en slags "lukket" ting, hvor man skal "godkendes" af den person som har oprettet forumet sådan at man slipper for at hvem som helst kan komme ind og sapoterer sagligheden af et sådan forum....Og så ved jeg også fra andre fora som jeg er medlem af, dog i andre sammenhænge, at der er tilknyttet en chat til sådan et forum....Kunne det være en idé og er der nogle som har lyst til at gå igang med det?.
-jeg er hjermeløs når det gælder computere og sådan noget, så jeg kan desværre ikke tilbyde at starte det, da jeg ikke ved hvordan man gør....

Sønnen
Heidi
Re: fælles forum/chat??
12 Apr, 2004 9:06
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide´... men jeg ved heller ikke hvordan man gør... :-(
Line
12 Apr, 2004 17:10
Hej

Det er en rigtig god idé syntes jeg. Jeg ved at yahoo har den service at man kan lave sin egen e-mailgruppe. Jeg ved ikke om man kan lave chatrum men jeg kan kigge på det og se hvad jeg kan finde.

Knus Line
Anne
12 Apr, 2004 17:27
Hej Søn og jer andre.
Det er en rigtig god idé!
Men yahoo's chatroom er lukket lige for tiden, så dér kan vi ikke oprette et room. Men måske et andet sted?
Jeg har ikke forstand på, hvordan man gør, men man må vel kunne læse sig frem til det på det pågældende sted...
Kan vi ikke hver især prøve at undersøge, om der kunne være et andet sted, hvor man kan oprette et room for børn af alkoholikere?

M.v.h. Anne
Sønnen
12 Apr, 2004 17:27
Hej Line

Det lyder genialt, hvis du finder ud af noget så sig endelig til, ellers tror jeg nok at der kan findes ud af noget med MSN der er i alle tilfælde en CHAT tilknyttet også som virker, en jeg ved bare ikke helt hvordan man for STARTET en gruppe derinde rent teknisk*S*

Sønnen
Line
12 Apr, 2004 17:35
Hej alle

Jeg er glad for at kunne fortælle jer at jeg fandt ud af det. Jeg har oprettet en gruppe på msn hvor vi kan chatte. Jeg er godt nok bestyrer men håber på at I vil være behjælpelige hvis jeg løber ind i nogen problemer. Man kan også have debat og lægge meddelelser ind, som f.eks hvis vi syntes at vi skulle mødes og chatte en bestemt dato. Bare en idé.... Mit msn navn er Blómapían så i er inde på den rigtige gruppe hvis i ser det navn. Jeg står jo som den eneste medlem yawning smiley)

webadressen er: [groups.msn.com]

Glæder mig til at se jer der yawning smiley)
Anne
12 Apr, 2004 17:49
Hej Line.
Supergodt! Jeg har sendt en "ansøgning" om at være med i gruppen. Det er sådan man skal gøre ikke?
M.v.h. Anne.
Line
12 Apr, 2004 18:07
Hej Anne

jo så må jeg se om jeg kan finde ud af det.... Håber det virker

knus Line
Line
12 Apr, 2004 18:16
Hej igen Anne

Du er blevet medlem nu yawning smiley)

Knus Line
Sønnen
12 Apr, 2004 23:12
Hey Line....jeg har sendt en forspørgsel på et medlemskab af gruppen nu her for lidt siden men idét at jeg er med i nogle andre MSN grupper også, så hedder jeg ikke "Sønnen" men har valgt at beholde mit MSN "navn" i denne gruppe også for at jeg ikek skal blive alt for forvirret over alt det som jeg har igang de forskellige steder....Det starter med "Sir" og så noget mere....Jeg skal nok give mig til kende som "Sønnen" når jeg for min tilladelse, så der ikke er noget tvivl om hvem jeg er.

Hilsen

Sønnen
Anne
13 Apr, 2004 0:19
Hej Line.
Ja, det kan jeg se. Tak ;o)
Pige 14år
14 Apr, 2004 23:08
øhm... Jeg er selv datter af en alkholiker, så jeg sad lige og tænkte på, om du har fundet et sted hvor børn kan chatte...??

Har desværre ikke msn, så hvis du kender en webside, med chatrum for ligestillede børn/unge...??
Line
15 Apr, 2004 16:16
Pige 14 år

Vi har lavet vores eget chatrum på msn hjemmeside. Du behøver ikke at have msn til at bruge den. Måske du kunne lave sådan en til din aldersgruppe ellers er du velkommen i vores hvis du får brug for det.

Hilsen Line
Dino
14 Jan, 2018 10:45
Jeg et en sød mand skriv venlig min mail så kan vi skrive mere
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: