Velkommen! Log ind Lav ny profil

Hash - og at være medafhængig

Indsendt af Claudia
Anneanne
Re: Hash - og at være medafhængig
29 Sep, 2014 0:11
Kære Fia
Jeg håber sådan for dig at verdens dejligste mand, også begynder at opføre sig som verdens dejligste mand. For det gør han jo helt klart ikke nu. Han er jo skæv i døgndrift!!! Det er ikke sjovt at være i, og er efter min mening ikke noget du skal acceptere. Han kan hyle og skrige lige så meget han vil om at det ikke er skadeligt. Det gør det ikke til en sandhed. Du bliver ked af det,du bliver bange, og du bliver nedprioriteret. Sådan opfører verdens bedste mand sig ikke Fia, så se sandheden i øjnene. Det vigtigste for han er at blive skæv,ikke at se dig glad.
Bank i bordet så det synger. Mand dig op og sæt handling på,så han forstår ,at du ikke vil leve med hans misbrug.
Det er ikke let at være i sådan et forhold,og tro mig jeg har været i det selv,og det tog mig mange år,før jeg fattede,at jeg havde strakt mig alt for langt.og at det ikke er ord,men handling der skal til fra fra begge sider. Kram herfra
Anneanne
29 Sep, 2014 0:27
Og så et stort kram til dig Tina i. Jeg har tænkt så meget på hvordan det gik med dig.Og jeg har krydset fingre for at du stod fast og holdt ud. Kors hvor er jeg stolt af dig. Det er skønt at komme ud af stormvejret ikke?
Det er jo ikke fordi at man går fordi man er ond.Det handler om ,at man har givet så meget,at man ikke kan mere. At man i misforstået hensyn har kæmpet en kamp,der har endt med at gøre hele familien syg.
Nu kan i få luft og mulighed for udvikling. Og måske finder din mand ud af at få den hjælp han har brug for. Jeg krydser fingre for dig og dine. Sikke en nyhed. Husk at dans
Fia
12 Oct, 2014 23:32
Kære Anneanne

Tak for dine kommentarer til min besked. Jeg havde læst og læst herinde og med din besked, som kom personligt til mig, fik jeg sagt fra. Jeg sagde til min kæreste at han kan gøre lige hvad han vil, han har ret i at det ikke behøver at påvirke mig, men hvis han vil ryge, så må jeg flytte mig fra ham fuldstændig, da det er den eneste måde jeg kan komme ud af det deprimerende "selskab" han har givet mig længe nu. Han sagde at han ville have hjælp og nu har han været uden røg et par uger, det er hårdt for ham men også en øjenåbner for ham. Han er igen den søde rare mand jeg forelskede mig i som igen har overskud og kærlighed til mig. Det er dejligt, men det vigtigste i det her er at jeg ved det kan vende igen og jeg føler mig meget klar til at stå ved min beslutning om at flytte mig helt fra ham, via et brud hvis det kommer ind i vores liv igen. Han taler stadig om at kunne ryge en gang imellem... Jeg tror ikke han kan. Ligesom jeg ikke kan festryge cigaretter og ved at jeg helt skal holde mig fra det. Lige nu trækker jeg vejret igen og føler mig stærk, elsket og ikke bare af ham, men af mig selv og ved at jeg er klar til at stå ved de sunde beslutninger. Tak til alle jer for jeres indlæg, det gav mig det sidste spark så jeg kunne komme videre.

Kh Fia
tina i
30 Oct, 2014 11:30
Kære Fia og annemette
Jeg sender dig de bedste tanker og håber at han holder det.. Jeg tror på det bedste i folk men du er oppe mod store ting.. stå fast hele vejen nu.. Det som jeg har været igennem og er igennem nu vil jeg ikke ønske for andre i hele verden uanset hvor tosset man måtte syntes de var...
Jeg knokler nu med at få en hverdag op uden bekymringer men pokkers hvor er det svært.. efter hvad jeg nu har regnet ud 19 år i et forhold med hash har sat sine spor i mig.. Jeg har et selvværd der er på 0 og det giver fisme bagslag..
Jo jeg er stolt og glad af min beslutning, har to drenge nu der vokser og åbner sig.. de elsker deres far kan ikke helt forstå hvorfor vi gik fra hinanden.. men ja .. alt det er godt nu er den store udfordring at komme videre.. at få troen på kærligheden igen.. og den mand jeg ser nu er desværre på mange område også fucked up med øl, hash og mm.. og tænker jeg.. hvad fanden sker der, hvorfor falder jeg for det.. hvordan kommer jeg ud af det..
Gode råd til at få selvværd op ønskes.. jeg ville elsker at støvskyen snart lagde sig så jeg kunne komme ud og møde mennesker der ikke skal redes, eller hvor de kan være der for mig.. når jeg ikke er stærk.. puu ved godt jeg klynker nu men de sidste par mdr har været pokkes hården, nu kommer hverdagen og ro til refleksion og ved godt det skal gå men **** hvor har det sat spor i mit indre.. det pisser mig af.. øv .. den usikkerhed som der er forstå jeg ikke.. forstår ikke hvorfor jeg ikke kan se det smukke i mig..
når Fie husk dig selv.. lad der ikke gå 19 år tror på dine drømme .. jeg vil nu gøre alt for at få mine drømme realiseret.. og vil øve mig i at få den glæde til livet tilbage og så vil jeg ikke nøjes og jeg vil have retten til at sætte foden ned...
god dag til jer alle
dante perez
27 Feb, 2017 10:16
blot ønsker at dele min erfaring med verden om, hvordan jeg fik min kæreste tilbage og reddet mit ægteskab ... Jeg var gift i 7 år med 2 børn, og vi levede lykkeligt indtil tingene begyndte at få grimme og vi havde kampe og argumenter næsten hver gang ... det blev værre på et punkt, som hun søgte om skilsmisse ... jeg forsøgte mit bedste for at få hende til at ændre hendes sind & bo hos mig fordi jeg elskede hende af hele mit hjerte og ønskede ikke at miste hende, men alt bare fungerede ikke ... hun flyttede ud af huset og stadig gik videre til at indgive skilsmisse ... jeg bad og prøvet alt, men stadig intet virkede. Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig til denne vidunderlige, store magi caster som vinder hjalp mig ud ... Jeg har aldrig været en fan af ting som dette, men netop besluttet at prøve modvilligt fordi jeg var desperat og venstre med intet andet valg ... Han hjalp mig caster kærlighed magi på hende og efter 48 timer, hun ringede til mig og var ked af al den følelsesmæssige traumer, hun havde kostet mig, flyttede tilbage til huset og vi fortsætter med at leve lykkeligt, børnene er glade for, og vi forventer vores tredje barn. Jeg har introduceret ham til en masse af par med problemer i hele verden, og de har haft en god nyhed ... Bare troede, jeg skulle dele min erfaring fordi jeg er overbevist om nogen derude har brug for er det ... Du kan e-maile / WhatsApp ham via + 2348151943640 (drobaspellhome@gmail.com)
JANET
24 Aug, 2017 12:19
Jeg er her for at dele min erfaring med jer alle sammen. Om, hvordan jeg vendte tilbage til min mand, blev vi gift i over 9 år og fik to børn. Det gik godt med os, og vi er altid glade. Indtil en dag begyndte min mand at opføre sig på en måde, han ikke kunne forstå, var jeg meget forvirret af den måde han behandlede mig og børnene på. Senere samme måned kom han ikke hjem og ringede til mig, at han ønskede en skilsmisse, jeg spurgte, hvad jeg gjorde forkert for at fortjene dette fra ham, alt han sagde, han ville have en skilsmisse, der hader mig og ikke vil se mig igen i Hans liv, jeg var skør og også frustreret Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg var syg i mere end 2 uger på grund af skilsmisse. Jeg elsker ham så meget, at han var alt for mig uden ham, mit liv er ufuldstændigt. Jeg fortalte min søster om min nuværende tilstand og fortalte mig om læge kammerat, jeg kontaktede ham for min mands tilbagevenden til mig, han fortalte mig, at min mand er blevet taget af en anden kvinde, at kvinden spellede ham ud, det er derfor Han hader mig og vil have os til at blive skilsmisse. Derefter gav han mig også sikkerhed for, at min mand i de næste 48 timer vil vende tilbage til mig og børnene, efter at han er færdig med at stave spellet i de næste 48 timer, ringede min mand mig undskyldning over telefonen og sagde, at han stadig elsker Mig så meget ved han ikke, hvad der skete med ham. Men i dag er min mand og hele min familie glad igen. Tak Dr.chamberc for hvad du gjorde. Det ville ikke have været noget i dag, men for din hjælp. Kontakt ham via email chamberc564@yahoo.com
(1) vil have din ex tilbage.
(2) Du har altid mareridt.
(3) Forfremmes på dit kontor
(4) Vil du have et barn.
(5) Du vil være rig.
(6) du vil holde din mand / kone for dig alene for evigt.
(7) behovet for økonomisk bistand.
8) Vil du være i kontrol med det ægteskab
9) Ønsker du at blive tiltrukket af mennesker
10) Manglen på børn
11) har brug for en mand / kone
13) Sådan får du din lotteri
14) PROMOTIONELLE SPELL
15) SPELLBESKYTTELSE
16) BUSINESS SPELL
17) GOD JOB HECHIZO
18) kur for enhver sygdom.
(19) E.T.C sagen beslutning
Kontakt dem i din email temple chamberc564@yahoo.com og få alle dine problemer løst.
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: