Velkommen! Log ind Lav ny profil

Indrømmelse af magtesløshed

Indsendt af Martin
Re: Indrømmelse af magtesløshed
21 Jun, 2015 8:52
Hej Mia - jeg fange rlige "Lige et spørgsmål. Bliver man ligesom dig Martin når man går i AA, repræsenterer du gennemsnittet i AA? for det er da skræmmende. "

Jeg er selv AA'er og min erfaring er at AA'ere er lige så forskellige som mennesker i verdenen udenfor.

SÅ bare rolig, men har også oplevet at AA'ere tænker meget over livet, deres egne reaktionsmønstre, motiver, jeg var selv ved at komme der hvor jeg næsten ikke kunne gøre noget uden at have analyseret / mærker efter om det nu var det rigtige for mig.

Men jeg er nu landet de rat jeg bare e ret menneske på ondt og godt, tillader mig at blive vred, gøre ting som jeg ikke lige burde, bagtale andre, brokke mig over det jeg ikke kan gøre noget ved, prøve at ændre hvordan andre mennesker er - alt sammen noget som ikke er forbudt i AA, men som det foreslås ikke at gøre.

Man siger i AA er der ikke noget man skal gøre, men det sammenlignes med at springe ud med faldskærm. Så skal man ikke trække i snoren, det er frivilligt, ellers så får det konsekvenser.

Til møder starter man med at sige, sit navn efterfulgt af alkoholiker, ikke noget man skal, men noget man helt sikkert fra at vide hvis ikke man gør. Og man afbryder heller ikke hinanden, giver råd m.v.

AA er en mærkelig størrelse, og vi der kommer der er meget forskellige, jeg har lært at jeg skal tage det jeg kan bruge, det der virker for mig og lade resten ligge, og give andre fred til at tage / bruge det de kan. Så er der ting jeg synes er dybt underlige, næsten direkte modsætninger, men det virker jo, også for mig, og har gjort i nogle år nu for ret mange mennesker, så jeg vil ikke prøve at ændre det.

Men kan ikke sommetider lade være med at tænke på den nye der kommer en gang eller to, om vedkommende blev skræmt væk af de mange mærkelige ting der sker for en ny, al dem "gudesnak" selvransagelse, trin, analysering af mange ting m.v.

Det jeg lige har skrevet falder helt sikkert nogen AA'ere for brystet, men bare et bevis på at vi er meget forskellige.

Nogen takker deres højere magt for at være ædru (blevet det) er overbeviste om at det er hans skyld, jeg ved det dybest set er min egen fortjeneste, jeg ville gøre noget dengang jeg stoppede, gjorde det i mit tempo og det virker. At der så er en højere magt og en masse andre / andet det har hjulpet mig er bare godt, om jeg havde klaret det alene eller på anden måde, thjaaaa, det kan jeg jo kun gisne om, men ved at denne måde virker for mig. Og vil jeg en da ikke være ædru mere, så tror jeg hverken at AA, højere magt eller andet kan stoppe mig - det er MIG SELV der skal ville være ædru.

/ Bjarne
24 Jun, 2015 19:02
Hej Bjarne.
Det er lang tid siden jeg har takket dig for dine delinger, men jeg gør det så her endnu engang, fordi du altid gør det lettere for mig af forstå/gå til AA. For jeg må erkende det er for svær en kamp at kæmpe alene.
Må så indrømme jeg tog afstand fra AA efter mange forsøg, men du hjælper mig til at forstå/tro på at det også er et sted jeg kan/vil bruge. Fordi du deler som du gør. TAK Bjarne. Hilsen Any.
Ædru men magtesløs !
01 Jul, 2015 12:12
Jamen altså.

Må jeg mon skrive her, når jeg er ædru ? og magtesløs ?

Jeg sidder her med et stort glas vand.

Er lykkelig for, at der ikke er sprut i glasset.
Har det bare så meget bedre, når jeg ikke drikker alkohol.

MEN.

Jeg føler mig magtesløs.
Ville ønske, jeg var "normal".!
Ville ønske, jeg kunne hyggedrikke som "alle andre" !

Mit hjem er fyldt med flasker.
Min mands flasker.
Vore gæsters flasker.

Jeg sidder her med mit store glas vand.

Sommervarm hilsen til jer alle.
Karen
05 Jul, 2015 7:59
Hej Karen

Lækkert at høre en som indrømmer:
Ville ønske, jeg var "normal".!
Ville ønske, jeg kunne hyggedrikke som "alle andre"

Sådanne tanker havde jeg mange af for år tilbage, og de kommer da stadig.

Har hørt udtrykket at være taknemmelig for at være en ædru alkoholiker, men der kan vel findes noget positivt i alt. Mister jeg begge ben i en ulykke så skal jeg bare være taknemmelig over det ikke var livet.

I min verden kan der altid være noget værre end det der sker, men for mig også nødvendigt at erkende de barske kendsgerninger, og når de gør ondt, og også et noget kan være noget rigtigt Pxx.

Og at det ikke altid hjælper ret meget at tænke på hvor slemt det kunne havde været.

Det er en ærlighed jeg er nødt til at have overfor mig selv, eller manipulerer / snyder jeg mig selv, præcis som da jeg var aktiv.

/ Bjarne
Monica Slay
Re: kræft Cure
25 Oct, 2015 2:58
Jeg er så taknemmelig for, at Dr. Walsh Foundation for at give mig med Hamp olie her i Danmark, og jeg vil også gerne takke grundlægger af hamp olie Rick Simpson. Jeg blev diagnosticeret med lymfom kræft for to år siden, og siden da har jeg gjort en masse kemo og stråling, men det gjorde ikke hjulpet mig og bare ødelagt mit immunforsvar og gøre det svage og hjælpeløse. Jeg kom på tværs af Phoenix Tears, og jeg har læst om Hemp olie meget og så, at de kan give mig med Hamp Oil her i Sverige. Jeg kontaktede Dr. Gareth med sin email: drwalshmedicalservice@outlook.com til indkøb af denne medicin. Medicinen blev leveret inden for fem dage, og jeg har været på behandling for de sidste 2 måneder, og jeg har været vidne til ændringer. Jeg har oplevet en total transformation i mit helbred med Dr. Gareth Fond. Til alle cancerpatienter, så kontakt venligst Dr. Gareth.
Emily smith
09 Nov, 2015 21:42
Gudskelov Min mand lunger kræft er blevet helbredt i Rick Simpson Hamp olie. Min mand har været igennem kemo 3 gange, men denne gang hans tilstand blev værre, at jeg var bange for, det vil dræbe ham. Når en af ​​mine venner instrueret mig til Rick Simpson på: (drricksimpsoncannabisoil@gmail.com) hvor jeg kunne købe medicin fra, fordi Rick Simpson har hjælp kureret sin egen hjerne tumor og jeg stærkt anbefale, at han ville hjalp mig med min mand kræft og helbrede det helt, jeg har aldrig troet historien, men i dag, med tak giver i mit hjerte, min mand lunger kræft er blevet helbredt i Rick Simpson hamp olie, og jeg ønsker jer alle til at deltage i hænderne på påskønnelse af det store arbejde, der er blevet gjort af Rick Simpson, han er manden, der reddede livet for min mand med hamp olie, takket være ham. for alle dem, der har problemer i forbindelse med kræft og andre sygdomme skal kontakte ham gennem hans e-mail: (drricksimpsoncannabisoil@gmail.com) Jeg vil holde takke ham, fordi hans Gud sendte for at redde min familie, der var i den fase af kollapse alle på grund af min mand kræft. Emily smith, Fra Spanien
Mabel Raymond
25 Nov, 2015 23:49
My Husband that was highly infected with colon cancer with mets to other parts of the body, he was even given 6 months herbal medication by dr. Osas. Life for the family was a living hell with sorrow in the heart, but today iam shouting out to the world that the herbal medicine has saved my husband from dying. he is still alive and we are in the 10th month. God is so great to the Faithful. Thanks to Dr Osas that prepared the herbal medication for us that we used in curing my Husband. Once again I want to thank dr. Osas for his wonderful Herbal medicine. We are now happy family with my Husband back alive, strong and healthy. You can contact Dr. Osas on every sickness and diseases issue on his email: doctorosasherbalhome@gmail.com or contact his number via +2348112252378 or you can as well add him on whatsapp with same number.

DOCTOR OSAS CAN AS WELL CURE THE FOLLOWING DISEASE:-

1. HIV/AIDS
2. HERPES
3. CANCER ALL KINDS
4. ALS
andy moore
12 Jul, 2016 7:41
Min mor blev diagnosticeret med brystkræft, og hun var på tidspunktet for døden, med kræft i bryst i det sidste etape er nu tilbage i live, og hun er så sundt nu. Takket være Rick Simpson cannabis olie, vi købte på: ricksimpsonworldwide@gmail.com blev Hamp olie med held anvendt til at kurere min mor brystkræft inden for 3 måneder som angivet i phoenix tåre.
Endnu engang vil jeg gerne takke hr Rick Simpson for hans vidunderlige Hamp Oil vi nu lykkelig familie med min mor tilbage i live, stærk og sund.
du kan kontakte for din medicin på: ricksimpsonworldwide@gmail.com
Chris Logan
20 Aug, 2016 0:51
Min mor blev diagnosticeret med brystkræft, og hun var på tidspunktet for døden, med kræft i bryst i det sidste etape er nu tilbage i live, og hun er så sundt nu. Takket være Rick Simpson cannabis olie, vi købte på: ricksimpsonworldwide@gmail.com blev Hamp olie med held anvendt til at kurere min mor brystkræft inden for 3 måneder som angivet i phoenix tåre. Endnu engang vil jeg gerne takke hr Rick Simpson for hans vidunderlige Hamp Oil vi nu lykkelig familie med min mor tilbage i live, stærk og sund. du kan kontakte for din medicin på: ricksimpsonworldwide@gmail.com
Chris watt
20 Aug, 2016 2:36
Min mor blev diagnosticeret med brystkræft, og hun var på tidspunktet for døden, med kræft i bryst i det sidste etape er nu tilbage i live, og hun er så sundt nu. Takket være Rick Simpson cannabis olie, vi købte på: ricksimpsonworldwide@gmail.com blev Hamp olie med held anvendt til at kurere min mor brystkræft inden for 3 måneder som angivet i phoenix tåre. Endnu engang vil jeg gerne takke hr Rick Simpson for hans vidunderlige Hamp Oil vi nu lykkelig familie med min mor tilbage i live, stærk og sund. du kan kontakte for din medicin på: ricksimpsonworldwide@gmail.com
neista chris
16 Dec, 2016 0:21
\
Vi har kvalitet Cannabis olie og medicinsk marihuana for rygere, kræft kur, søvnløshed, rygsmerter, for at reducere stress og anden sygdom.
Vi sælger vores produkter til meget omsætningspapirer og brugbare priser. Bortset fra vores meget storslåede priser, når du køber hos os, er du sikret den højeste kvalitet og renhed til rådighed på markedet, med en garanteret diskret kurer forsendelse eller en speciel 24 timer fortrolige overnight levering af produktet til din adresse. Vi respekterer og værdsætter dit privatliv og vil ikke dele dine oplysninger med nogen.
Vi tilbyder diskret og pålidelig emballering og levering. -Hurtig Og pålidelig forsendelse, e-mail: neistachemical@gmail.com
Jame Watt
30 Dec, 2016 16:21
Min mor blev diagnosticeret med brystkræft, og hun var på tidspunktet for døden, med kræft i bryst i det sidste etape er nu tilbage i live, og hun er så sundt nu. Takket være Rick Simpson cannabis olie, vi købte på: ricksimpsonworldwide@gmail.com blev Hamp olie med held anvendt til at kurere min mor brystkræft inden for 3 måneder som angivet i phoenix tåre.
Endnu engang vil jeg gerne takke hr Rick Simpson for hans vidunderlige Hamp Oil vi nu lykkelig familie med min mor tilbage i live, stærk og sund.
du kan kontakte for din medicin på: ricksimpsonworldwide@gmail.com
Lindsay Payton
11 Apr, 2017 0:48
Sikke en smuk dag at dele kærlighed i denne stille dag for kærlighed. Men Kræft har berører os alle, uanset om du er en datter, mor, søster, ven, kollega, læge eller patient. Tænker når vil jeg være fri for mine mareridt, men Gud har sin egen måde at nå sine børn, jeg var engang en brystkræft patient i to år og otte måneder, men nu har lykke og glæde fyldte min sjæl. "ALLE TAK OG ros til Gud den Almægtige" for at bruge Rick Simpson og hele teamet af Phoenix Tears Foundation til at helbrede min kræft med Rick Simpson Cannabis olie, den Gud sendte naturlige plante (Hamp olie) for at hjælpe stoppe denne kræft vanvid på jorden. Hjælp et liv ved at nå Phoenix Tears fond på ricksimpsoncannabisoil_phoenixtears@outlook.com eller ring 850-588-3358 for at hjælpe med at redde et liv i dag. Intet er umuligt; hvis jeg kan helbrede min kræft så kan du også.

Mist aldrig håbet kæmper kræft, kun de stærke fortsætter.

Lindsay Payton, Paloma Lane, Harlingen, Tx
03 May, 2017 12:15
Hold da helt op - her er da godt nok så mange ord i denne her tråd, at jeg lige stod af smiling bouncing smiley
James williams
18 Dec, 2017 7:38
min kone har lider af kræft i bugspytkirtlen, som blev bekræftet som fase 4, lægen fortalte mig, at der var lidt hun kunne gøre, da hun ikke reagerede på behandling, men min svoger kom til vores redning ved at bestille denne hampolie fra Rick Simpson Foundation, som han sagde, har hjulpet nogle patienter med at bekæmpe kræft af forskellige typer, så vi besluttede at give det en chance, hidtil har min kone forbedret helt rigtig godt og i øjeblikket kan hun gå rundt i huset selv. Jeg følte det nødvendigt, at jeg lader andre, der lider af denne akutte sygdom, at når du har en god hampolie, kan det virkelig give dig en god anden chance for at leve. hvis du tilfældigvis har brug for denne hampolie, kan du kontakte stiftelsen, der leverede min svoger med denne email: ricksimpsoncannabis@hotmail.com
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: