Velkommen! Log ind Lav ny profil

Til Jørn

Indsendt af Ingrid B
Til Jørn
28 Dec, 2016 11:18
Godt nytår til dig også - skulle du helt forsvinde fra Hope - forhåbentligt til gavn andre steder.

Det gik som det blev spået - i ret mange indlæg/tråde, fra både alkoholikere og pårørende i de mindste 7 år tilbage - hvor Hopes regler kun var pis og papir

Stakkels Oliver, som stak hånden i en hvepserede - det er hverken hans skyld eller spam der har ødelagt Hope - men noget så simpelt som manglende selverkendelse OG respekt for andre.

Sjovt som regler NU, er vigtig - men omvendt, hvad skal man ellers skrive om smiling smiley Starter man et emne, så er det sikkert som amen i kirken, at enhver nok skal blive belært - vild overreaktion for et enkelt lille indlæg - og grobund for et debatemne om, at man åbenbart ikke er voksen nok (som alkoholiker) til at sige nej tak i et fuldstændig anonymt forum.

Jeg i alt fald, kommer til at savne dig OG debatten.

Vh Ingrid

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 28/12/2016 11:19 af Ingrid B.
Re: Til Jørn
28 Dec, 2016 15:05
Hej Ingrid

Tak for din nytårshilsen. Jeg vil nok åbne Hope ind imellem, om ikke andet så i et lønligt håb om at der aktivitet.

Ikke bare small-talk, men velmente og ærlige indlæg med substans. Men det er nok for meget forlangt, for - som andre også er inde på - findes der jo indtil flere andre sites på nettet, som kører væsentligt bedre.

Ingen ved hvad fremtiden bringer, men i dette tilfælde tror jeg godt at vi kan komme med et kvalificeret gæt. Men bliver mine tanker gjort til skamme, er det kun positivt for ideen.

Så vi må afvente og se hvad der evt. sker, men tak selv for mangen en god og lærerig debat og erfaringsudveksling. Det kan ingen da ta' fra os winking smiley

k.h. JørnL
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: