Velkommen! Log ind Lav ny profil

aa sludder og vrøvl

Indsendt af mig igen
mig igen
aa sludder og vrøvl
27 Jan, 2008 23:55
jeg har også allergi over for aa det er en gang sludder og vrøvl meget af det.
Det skræmmer mange væk når man hører om gud og højer magter det kan da ikke få ret mange til at lade være med at drikke .
mig
Lina
Re: aa sludder og vrøvl
28 Jan, 2008 6:26
Hej mig

Ikke destro mindre, var det her jeg blev ædru, efter at have forsøgt alt andet.

Kender du AA´s program, eller er det en forudinfattet holdning du danner dig?

Det har hjulpet rigtig mange, men er selvølgelig ikke vejen for alle.

kh Lina
28 Jan, 2008 9:18
Hej Mig

personligt er jeg ligeglad med hvad der gør folk ædru , bare de bliver ædru.

jeg kan skrive en hel side om dårlige oplevelser jeg har haft i og med aaer , men husk aa består bare af alkoholiker der ønsker at være ædru

fanatiker finder du også i brugsen , så hvorfor så ikke også i aa

religiøse mennesker finder du også i kirken , så hvorfor ikke også i aa

ædruligheden må være det vigtigste

kh Jens
28 Nov, 2017 7:01
der er mange af os der synes at AA er sludder og vrøvl - inklusive mig som har været ædru i 30 år og sikkert gået til 4000 møder i den tid - jeg kan heller ikke lide al religiøsiteten. Men der var ikke andre steder jeg kunne finde hjælp på det tidspunkt. Så jeg sætter alligevel pris på AA, selv om programmet overhovedet ikke længere er tidssvarende - hvis det altså nogensinde var. Men vi er nogen der prøver på at vende AA-supertankeren i en anden retning. Tjek aaagnostica.org og der er også et andet program der hedder lifering, som er meget lovende, selv om det endnu er lille.
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: