Velkommen! Log ind Lav ny profil

Måske lidt pral, men vil gerne dele

Indsendt af Bjarne1
Måske lidt pral, men vil gerne dele
06 Jan, 2018 17:09
I starten her på HOPE fejrede jeg runde dage, det være sig 10, 11,,15,20,22,25,33,44,50,55 etc.

Det var en slags milepæle jeg havde, ikke at jeg ville nå dem, men en god måde for mig lige at stoppe op og tænke på hvor langt jeg egentlig var nået.

Jeg kan ikke huske hvornår den sidste var, sikkert 1000 dage.

NU er der en dag igen jeg lige vil nævne, jeg er glad for denne, det er forleden dag var det 4015 age den hurtige kan regne ud at der svarer til 1+1 år = 11 år.

Det er godt nok mange dage uden alkohol, og jeg glædes endnu med mellemrum over det lykkedes og det liv jeg har nu, selvom det stadig kan være svært og gøre ondt.

Jeg var lidt i tvivl om jeg skulle skrive dette, for det kan jo lyde som lidt pral, men jeg vil gerne fortælle at det er muligt og det hele værd.

/ Bjarne
Re: Måske lidt pral, men vil gerne dele
07 Jan, 2018 9:40
Tillykke Bjarne smiling smiley - det må du gerne være glad for og stolt af smiling smiley
08 Jan, 2018 18:46
Stort tillykke Bjarne

Det har så absolut intet med pral at gøre, men med at være glad, stolt og tilfreds med det ædru liv. Andre kan evt. være med til fejringen på AA møder, og under alle omstændigheder fremstår du som et lyslevende eksempel på at det kan lade sig gøre.

k.h. Jørn, som er godt på vej til de 20 år.
10 Jan, 2018 10:43
Hej Jørn, jeg jagter dig stadig, men håber virkelig ikke jeg overhaler dig.

Og underligt ved mig, er jeg ikke tog en behandling først, dem er der ikke så mange af i AA, men viser bare det er muligt.

/ Bjarne
Stort tillykke smiling smiley ..
Kender i øvrigt rigtig mange AA’ere, som ikke har været i behandling, men som følger AA’s forslag til recovery - heldigvis smiling smiley.. men det kommer vist an på, hvilke grupper man kommer i..
Vh
12 Jan, 2018 21:56
Tillykke Bjarne. Godt at høre det går planmæssigt.

Selv lige rundet de 40år og godt 7 år ædru
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: