Jeg er bruger af dette ovenstående produkt.
Har nu fået af vide at jeg kun kan få en flaske gratis om året, kan det virkelig passe. Da jeg ikke kan tåle pilleform. Jeg er førtidspensionist, så har ikke den store indtægt.

Re: Disulfiram oral væske 40 mg/ml
31 Jan, 2017 8:38
Kære Michael
Du skriver ikke, hvem der fortæller dig at du kun kan få en flaske gratis om året.
Hvis det er hos din læge, skal du vide at du kan henvende dig hos kommunens alkoholbehandling og få gratis Disulfram.
Du kan finde adresser på alle de kommunale alkoholbehandlinger ved at klikke her
Hvis det er den kommunale alkoholbehandling, der fortæller dig at du kun kan få en flaske gratis om året, kan det skyldes at Disulfram bedst optages i kroppen som tabeletter.
Skriv meget gerne tilbage.
Med venlig hilsen
Allan rådgiver