Velkommen! Log ind Lav ny profil

hjælp med mit alkoholproblem

Indsendt af davinth
davinth
hjælp med mit alkoholproblem
06 Feb, 2017 10:55
Hej
Jeg skriver fordi jeg gerne vil have hjælp med mit alkoholproblem.
Jeg er 65 ,pensionist,og alkoholiker.
Jeg har været i behandling 2 gange tidligere.Første gang i 2006
Anden gang 2012 Begge gange frivilligt og med stærke opfordringer til at søge hjælp.
Nu er jeg så der igen . Det starter som jeg nu godt kan tage en lille en,og derfra har det så
blevet værre,for til nu hvor jeg stort set drikker det meste af dagen,som starten på pensionist
tilværelsen. Det duer jo ikke!!! Har her til morgen taget antabus,da fruen siger stop,SÅ få
dog noget hjælp,mand ? Så

Vh. Ole v

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 06/02/2017 11:51 af admin.
Re: hjælp med mit alkoholproblem
06 Feb, 2017 12:33
Hej Ole.
Hvor er det godt, du skriver.
Det er meningsløst tilbringe dit otium sammen med flasken. Du har en kone og der er så meget positivt, som I kan foretage jer sammen.
Det er nu at livet skal nydes. Livet som du ikke længere kan tage for givet, så det er vigtigt at du passer godt på dig selv og dit ægteskab.
Derfor er det godt at læse, at du gerne vil have noget hjælp.
Jeg vil anbefale dig at ringe til Alkolinjen på tlf. nr 80 200 500. Vi sidder der hver dag mellem 11 og 15.
Så kan du få anonym og gratis rådgivning om dit problem og om, hvor du kan henvende dig for at få noget relevant behandling. Der er også mulighed for pårørende støtte.
Med venlig hilsen
Charlotte
Navn (gerne opdigtet):

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: