er det nok at tage 2 antabus pr uge - eller skal der mere til i opstarten for at lukke hullet - der drikkes ikke på antabus...

Re: antal antabus i opstart
22 Mar, 2017 12:51
Hej Ann.
Normalt giver man 800mg over 2 gange, for eksempel mandag og torsdag i den første uge for at lægge et depot.. Derefter kan man nøjes med 400 mg pr. gang mandag og torsdag.
Jeg vil anbefale dig at få nogle samtaler med en alkoholbehandler eller en psykolog side løbende med at du tager antabus. Antabus er en god krykke i starten, men den kan jo ikke hjælpe dig med de problemer, der ligger til grund for dit misbrug eller overforbrug.
Godt at du ikke drikker på antabus. Det kan være farligt, så godt du passer på dig selv.
Med venlig hilsen
Charlotte