Velkommen! Log ind Lav ny profil

suk

Indsendt af hanne1
hanne1
suk
05 Apr, 2017 16:39
I forlængelse af mit tidligere spørgsmål skal jeg lige følge op.
Min mand kom retur fra lægen - lægen havde sagt at antabus ikke var løsningen men han skulle kontakte lænken eller AA. Lægen havde sagt at antabus ikke løser problemet, men måske tilfredsstiller familien og hvis man rigtigt skal ud af det skal man gøre noget aktivt. Jeg er fsv angår enig i at det ene ikke kan stå alene, men jeg er så skuffet og utryg.
Han kigger på mig og siger at det jo ikke er mig der er lægen - hvilket jo er rigtigt, men nu kan jeg ikke tage paraderne ned - min skepsis er der og jeg syntes det er vildt tarveligt af lægen ikke at give MIG tryghed og så samtidigt sparke ham i behandling. Det blev bare overladt til ham selv.
Re: suk
07 Apr, 2017 12:19
Kære Hanne1

Tak for din opfølgning.
Du skriver at din opfølgning er i forlængelse af et tidligere spørgsmål, men jeg kan desværre ikke se at du tidligere har skrevet et spørgsmål med brugernavnet Hanne1?
Har du tidligere kaldt dig noget andet?

Med venlig hilsen
Hope administrator
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: