Hej
Mener selv at jeg har et moderat forbrug af vin i weekenderne , men
har været hos læge og blodprøver viser mangel på vitamin b, b12 og d.
Desuden for meget jern i blodet. Hjerte ekg, blodtryk, vægt, lever- og nyretal
normale. Jeg har tidligere haft tyktarmskræft og har desuden ingen galdeblære.
Jeg drikker lidt mere end anbefalingerne, men er overrasket over så dårlig
optagelse af næringsstoffer, da jeg altid laver min mad selv og får godt med grøntsager, lyst kød, fisk osv.
Så dette forum og vil gerne høre om jeres mening. Jeg fortsætte naturligvis hos egen læge og vil afgjort nedtone vinen.
På forhånd tak.
Mvh.
Hella

Re: Vitaminer
20 Apr, 2017 21:09
Hej Hella
Tak for din mail. Det glæder mig virkelig at høre at du har fået fokus på din livsførelse, især med de lidelser du har haft og de lidelse du pt har. Jeg syntes det er dejligt at høre du har et godt samarbejde med din læge, og det er vigtigt at du følger lægens anvisninger og råd. Det er også godt at du vil minimere indtagelse af alkohol med de forskellige lidelser du har haft og stadig har.
Jeg håber du kan bruge mine synspunkter og mit indlæg og du er altid velkommen til at skrive igen
Med venlig hilsen
Lasse, alkorådgiver