Hej, jeg er motiveret til at nedsætte mit alkoholforbrug og i den forbindelse læser jeg at abstinenser kan være dødelige ?? jeg har ikke drukket i halvandet døgn nu,.

Re: Abstinenser
06 Jun, 2017 10:10
Hej Carsten
Tak for din mail. Stort tillykke med din beslutning om at nedsætte dit forbrug. Jeg vil gerne foreslå at du kontakter alkolinjen på 80 200 500, så vi sammen kan tale om dit forbrug og evt. abstinenser.
Du har ret i, at abstinenser efter alkoholstop kan være farlige, da man risikerer at gå i krampe.
Alkolinjen er en gratis, anonym telefonrådgivning som dækker hele landet. De har åben mandag til fredag fra 11-15.
Du er velkommen til at vende tilbage, hvis du har yderligere kommentar eller bemærkninger.
Lasse