Hej.
Min mor var for et halvt år siden sygemeldt med stress. Hun er nu tilbage på sit job og virker glad - hun er gået ned tid og arbejder ikke om mandagen. Jeg har ikke været bekymret for hende, fordi hun er stærk og siger hun er på toppen igen. Jeg bliver dog bekymret, da jeg finder en vandflaske pakket ind i plastik og stor sok i hendes toilettaske, som lugtede af hvidvin.
Jeg ved ikke om det var en gangsting eller om hun er begyndt at drikke i smug..
Hvad skal jeg gøre?

Re: Min mor drikker i smug... måske
07 Sep, 2017 11:24
Hej Anonym
Tak for din mail. Det er godt du skriver til ind til Hope brevkasse og deler din bekymring efter fund af denne flaske i din mors toilettasken.
Det kan være svært at være dig, når du bekymre dig om din mor som du opfatter glad og frisk efter hendes sygdom.
Jeg bliver nysgerrig på din alder og om du eventuelt også bor sammen med din far og eller søskende. Hvis dette er tilfælde, om du så har talt dem, og delt din bekymring?
Der er måske andre voksne i din nærmeste omgangskreds som du tale med om din bekymring?
Har du talt med din mor om denne bekymring du går med?
Det kan være lidt svært ude fra de oplysninger du gav i første omgang, at svare fyldestgørende på dit spørgsmål, så skriv til igen hvis du har lyst.
Kærlig hilsen, Lasse