Velkommen! Log ind Lav ny profil

Også angst efter indtagelse af alkohol

Indsendt af GG
Hej
Jeg er en ung mand på 31. oplever de samme problemer dagen efter jeg har drukket. En kombi af dårlig søvn og det kemiske alkohol gør ved hjernen er årsagen. Og når man drikker hver weekend kan det hurtig virke som om man er sindsyg fordi problemet går ind i den normale uge. Det er man ikke. Man drikker bare for meget. Selv er jeg begyndt at drikke letøl på 2,6 procent. Evt kombineret med et par almindelige øl først så man lige kan blive beruset, det de øl på 2,6 procent gør er at de vedligeholder rusen istedet for at opruste den. Drinks er også en god ide da der i hver drink somregel kun er en halv genstand, medmindre man laver den dobbelt selvfølgelig. . Hvis det er fordi man gerne vil være lidt mere fucked er der self andre ting man kan kombinere alkoholen med. Bare det ikke er nogle af de kraftige.

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 18/09/2017 7:50 af admin.
Re: Også angst efter indtagelse af alkohol
19 Sep, 2017 22:39
Kære GG
Selvom det ikke er et helt konkret spørgsmål du stiller, så får du lige en respons og en thumbs up herfra. Det er meget klogt det du har gang i, ift. til at holde promillen nede.
Jo lavere promillen er, jo mindre puffer det til angsten og giver dårlig søvn. Dårlig søvn kan i sig selv føre til mangel på overblik og overskud og give en ængstelig fornemmelse. Det er endnu værre, når alkoholen har fået ens egne lykkestoffer til at gå i dvale. Alkohol får også pulsen til at stige og udløser stresshormoner. Det stresser kroppen og kan give angst.
Men jeg er nysgerrig på hvordan du kan formå at gå i byen og holde en lav promille? Tænker du bare over at drikke øl med lav procent? Har du øvet dig i at mærke hvor grænsen går?

De bedste hilsner Anita
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: