Velkommen! Log ind Lav ny profil

For stor dosis

Indsendt af Lili
Lili
For stor dosis
13 Oct, 2017 17:57
Hej min mand har de sidste 2 mdr fået 2 piller a 400 mg 2 gange ugentlig er det ikke en alt alt for stor dosis. Han siger selv han har voldsomme mavesmerter ubehag i krop meget træt og andre ting. Jeg synes det lyder af en meget voldsom dosis eller er jeg helt forkert. Han har ikke turdet tage dem i denne uge pga han får det så dårligt, håber på svar hurtigst muligt mvh

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 14/10/2017 11:53 af admin.
Re: For stor dosis
14 Oct, 2017 13:34
Tak for dit spørgsmål vedr. medicinsk behandling til din mand.
Du skriver ikke, hvilket præparat det drejer sig om? -Men ud fra dosis kunne det lyde som Antabus? 800 mg Antabus to gange om ugen er indenfor normalområdet, men jeg vil anbefale jer at tage kontakt til den læge, der har ordineret medicinen og få revurderet dosis ud fra de nævnte bivirkninger.
De bedste hilsner Louise
Lili
Re: For stor dosis
14 Oct, 2017 23:44
Tak for dit svar og ja det er antabus han får. Det er 800 mg x 2 dvs 1600mg om ugen, vi tager kontakt til læge mandag tak for din hjælp. Mvh
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Skriv venligst den kode du ser i feltet. Er koden svær at læse, så prøv alligevel at skrive koden som du tror den skal være. Skriver du en forkert kode, kommer der automatisk et nyt billede med en ny kode frem.
CAPTCHA
Overskrift: