Jeg ved at jeg har et problem med alkohol!!!
Vil mægtig gerne vide hvordan jeg kommer i kontakt med en kommunal alkoholrådgiver ???? Jeg bor i København.
Jeg har fast arbejde som jeg er rigtig glad for!!! Så jeg har brug for at få viden om hvordan jeg kan få hjælp af en rådgiver samtidig med at jeg passer mit næsten fuldtidsarbejde (35 timer) !
Mange hilsner
Albert :-)

Re: Hjælp smileys with beer
08 Dec, 2017 12:06
Kære Albert
Rigtig godt du skriver her med dit spørgsmål! Der er rig mulighed for både gratis og kompetent hjælp til at tackle et alkoholproblem i det kommunale. Det er lige så effektivt som de private behandlingssteder, der koster en hel del.
I det kommunale hedder det ’ambulant behandling’, fordi det netop er samtalebaseret (man kommer og får en samtale, når det passer én), de tager højde for arbejdstider, og de kan hjælpe med en evt. medicinsk behandling oven i hatten. Man kan fx få trangdæmpende midler; Campral og Adepend. Du ringer blot og får en tid til en for-samtale.
Jeg har skrevet de tre centre ned til dig her:
Rusmiddelbehandling Hørsholmsgade
Hørsholmgade 20
2200 København N
Tlf.: 3317 8040
Rusmiddelbehandling Nørre Voldgade
Nørre Voldgade 15, 1. sal
1358 København K
Tlf.: 3317 3316
Rusmiddelbehandling Spaniensgade
Spaniensgade 25
2300 København S
Tlf.: 3317 8600
Du må rigtig gerne skrive her igen med flere spørgsmål.
Rigtig meget pøj pøj med det; du er godt i gang med at gøre noget rigtig godt for dig selv!
De bedste hilsner og glædelig jul! Anita