Hej.
Jeg har gennem længere tid haft en fornemmelse af at jeg drikker for meget. Jeg drikker aldrig i hverdagen men stort set hver weekend og det er oftest mere end fem genstande. Jeg har altid troet at alcohol problemer er noget med at være fysisk afhængig, men jeg tror faktisk at jeg har problemer med det selvom jeg ikke har brug for det fysisk hver dag. Weekender bliver en vane som jeg har svært ved at komme ud af.
Har i et godt råd?

Re: Brug for råd
20 Dec, 2017 9:08
Kære JS
Tak for dit indlæg. Jeg syntes du er kommet rigtigt langt i din egen erkendelse af, at du har nogle udfordringer, i dit forhold til brug af alkohol, hvilke er rigtigt godt.
Du kan i din kommune du bor i, gratis besøge den kommunale alkoholenhed for er at få nogle samtale om dit forbrug, samt måden du bruger alkoholen på.
Du kan her på siden under hjælp finde det behandlings sted som passer dig bedst eller klikke på nedenstående links. Behandlingsguide
Du er også velkommen til at kontakte Alkolinjen på hverdage mellem 11-15 på telefon 80 200 500, for .en anonym samtale. Hvis du stadig har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive igen.
De bedste hilsner og glædelig jul
Lasse
Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 20/12/2017 22:39 af Lasse, alkorådgiver.