Velkommen! Log ind Lav ny profil

hypnose

Indsendt af luffe
luffe
hypnose
10 Jan, 2018 7:24
Hej.

Jeg skal i gang med nedtrapning af mit overforbrug af vin: Jeg overvejer at prøve hypnose. Er det noget I har erfaring med ?

Mvh. Luffe
Re: hypnose
11 Jan, 2018 22:37
Hej Luffe
Tak for din mail. Jeg synes, det er dejligt at læse, at du gerne vil i gang med at ændre dit overforbrug af vin. Der er flere behandlingssteder i Danmark som benytter akupunktur i deres behandling af overforbrug af alkohol, men jeg er ikke bekendt med alkoholbehandlingssteder som benytter hypnose, og har derfor ingen erfaring med dette. Jeg vil foreslå, at du her på hjemmesiden under hjælp finder et behandlingssted i din kommune, dette er gratis. Du kan også klikke på dette link.
Find hjælp

Du har mulighed for at ringe til Alkolinjen på 80 200 500 mandag til fredag 11-15, hvor rådgivere er parat til at hjælpe dig med at finde et behandlingssted, hvis du ønsker dette.

Du er velkommen til at skrive igen, hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer.
Venlig hilsen
Lasse
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Løs venligst det matematiske spørgsmål og indtast løsningen i feltet. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
Spørgsmål: Hvor meget giver 25 plus 9?
Overskrift: