Hej. har skrevet indlæg i nat i pårørende gruppen, med samme overskrift? har lige fortalt min kæreste at jeg påtænker at tage kontakt til jer. Hun flippede fuldstændigt, og bad mig skride. Jeg er ondskabsfuld og tænker kun på at ødelægge hendes liv og tage hendes børn fra hende. NEJ. jeg vil have min kæreste igen. sagde jeg. hvad kan jeg gøre. Hun nægter at have et problem, men hendes vrede er uudholdelig. Hjælp

Re: Hvordan kan jeg hjælpe min kæreste
26 Jan, 2018 17:28
Kære Jesper
Undskyld det sene svar, men vi troede du allerede havde fået svar i pårørende rådgiver rummet.
Hvor må det bare være svært at være i den situation du er i, hvor din kæreste nægter at have problemer.
Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, for ingen kan jo tvinge din kæreste til at gøre noget hun ikke vil, men du kan beslutte at holde fast i dine egne beslutninger.
Det vil være en rigtig god ide, at du ringer til rådgiverne på Alkolinjen 80 200 500 og får talt din situation igennem med rådgiverne. Du kan ringe anonymt og tale med dem lige så længe som du har brug for.
Skriv gerne igen om du kan komme videre fra det svære sted du står lige nu.
Hilsen
Allan rådgiver