Hej
Jeg var ude og besøge en mand igår, hvor jeg blev inviteret indenfor, men havde en fornemmelse af han havde et alkoholproblem
Hvor dan kan jeg spotte det og er det overhovedet muligt ?

Re: Alkoholiker
26 Jan, 2018 17:36
Kære Morten
Undskyld det sene svar.
Det er bare godt gået at du vil hjælpe en person du har en fornemmelse af har alkoholproblemer.
Respekt til dig smiling smiley
Når man har en fornemmelse af at en anden har et alkoholproblem, så passer mavefornemmelsen ret ofte, og du kan jo altid spørge ind til om han måske drikker for meget?
Hvad er det værste der kan ske ved at spørge?
Der er tegn du kan se efter og du kan læse om dem her: www.sundhed.dk
Du kan også ringe til rådgiverne på Alkolinjen aller hverdage kl. 11 - 15 på 80 200 500 og høre mere om, hvordan du bedst hjælper ham.
Med venlig hilsen
Allan rådgiver