Jeg er roer og har roet 2577 km. i denne sæson - men når sæsonen slutter går det galt. jeg lukker mig inde og , så begynder jeg at drikke - jeg kan ikke tåle mørket jeg har været 203 gange på vandet i denne sæson. Jeg er instruktør og har undervist mindst 60 roere. Men nu "styrter! jeg ind og ud af psykiatrisk skkadestue - til afrusninng og det syntes jeg ikke er "sjovt" - nogle gode råd ?
/Eric

Re: Mørket tager "livet" af mig.
01 Feb, 2018 9:20
Kære Eric
Flot gået at du har fundet modet til at kontakte os. Respekt til dig!
Du kan tro vi har gode råd til dig og løsninger til, hvordan du kan komme ud af mørket igen.
Hvis du har akut brug for at tale med nogen, kan du ringe til Alkolinjen 80 200 500 og tale med de professionelle rådgivere, de har åbent alle hverdage fra - kl. 11 - 15.
Så er der behandlingstilbud, der tilbyder dobbelt diagnose behandling, altså behandling for både psykiske problemer og alkoholproblemer. Du kan kontakte Ringgaarden og høre hvad de har af løsninger til dig: www.ringgaarden.dk
Du kan også kontakte den kommunale alkoholbehandling i den kommune du bor i og høre dem, hvad de har af skræddersyede tilbud til dig. Se liste med adresser på alle alkoholbehandlinger
Med venlig hilsen
Allan rådgiver