Hej vi er to piger fra 9 klasse, der har projektuge og har valgt emnet alkoholmisbrug. Vi har set nogle af jeres kampagnevideoer og syntes de er rigtig gode. vi vil gerne arbejde ud af en af dem og vi har tænkt på om jeres videoer hjælper og om i får mange henvendelser, fordi folk har set videoerne.
vi håber i har lyst til at svare på det inden onsdag d. 07-03 -18

Re: spinning smiley sticking its tongue out
05 Mar, 2018 11:29
Hej
Tak for jeres spørgsmål og interesse for vores kampagner.
Vi bruger videoerne i kampagner målrettet både voksne med alkoholproblemer og børn/unge der vokser op med en mor eller far der drikker.
Vi har god effekt med at bruge filmene og har mange besøg på vores hjemmesider med rådgivning og vores telefonrådgivning.
Her fra den 10. januar har vi kørt en kampagne, hvor vi brugte to film:
Drengefilm blev vist 153.000 gange https://youtu.be/tDhBcRwAb2g
Børn i rundkreds film blev vist 120.000 gange https://youtu.be/LrtGg5ukkwc
Efter af filmene har været vist, har 65.000 voksne besøgt vores rådgivning på www.hope.dk/alkohol og 4.700 børn og unge har besøgt rådgivningen på www.hope.dk/ung
Jeg håber det besvarer jeres spørgsmål?
Med venlig hilsen
Allan rådgiver
Millle
Re: spinning smiley sticking its tongue out
05 Mar, 2018 12:41
Tusind tak for svaret, det er et super svar og lige det vi ledte efter. fantastisk jeres kampagner har sådan en god virkning smileys with beer