Velkommen! Log ind Lav ny profil

19 år mit liv er rodet

Indsendt af Martin
Martin
19 år mit liv er rodet
11 Mar, 2018 19:27
Hej jeg er 19 år mit liv er rodet blev lødsladt d 20-12-17 for dom på 2 år for voldtægt jeg ikke har begået jeg sad der fuldtid fordi jeg ikke kan anger noget jeg ikke har gjort jeg er blevet voldelig og uden hæmninger overhovedet når det Ansgar vold jeg har altid stikvåben eller peber med mig rundt. Jeg er blevet smidt ud af min forældre fordi jeg lige siden løsladelsen har druk været en dele af mine hverdag og i sær weekender jeg bliver mere vrede ind i når jeg drikker og har indset jeg skal havde hjælp nu inde det her går helt galt håber du kan hjælpe

Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 16/03/2018 8:57 af Bjarne rådgiver.
Re: Kan jeg få antabus uden recept fra egen læge?
16 Mar, 2018 8:55
Hej Martin
Tak for din henvendelse. Du beskriver at dit alkoholforbrug giver dig vrede og du er bange for at det går helt galt en dag.
Har du nogen omkring dig?
Har du et sted og bo?

Der er hjælp at hente også til dig. Du kan få hjælp på flere måder, ring til Alkolinjen på 80 200 500 på alle hverdage mellem 11-15, det er anonymt og gratis. Her er professionelle rådgivere klar til at hjælpe dig med at få overblik over hjælpemuligheder i hele landet.
Alternativt kan du på landkortet på denne hjemmeside www.hope.dk, og se hvor hjælpen findes.
Navn (gerne opdigtet):

Din email:

Overskrift:
Spam filter:
Løs venligst det matematiske spørgsmål og indtast løsningen i feltet. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
Spørgsmål: Hvor meget giver 21 plus 11?
Overskrift: