Velkommen! Log ind Lav ny profil

Alkohol i is

Indsendt af Svenne
Svenne
Alkohol i is
02 Aug, 2017 11:49
Jeg skal til en stor fest, hvor jeg kan være i tvivl om, de serverer is med alkohol i. Kan jeg spise det, når jeg er i antabusbehandling?
Re: Alkohol i is
07 Aug, 2017 11:04
Kære Svenne

Tak for dit spørgsmål.
Aller først respekt til dig, for at du tager hånd om dine alkoholproblemer.

Når du er i alkoholbehandling med Antabus er det vigtigt at du slet ikke indtager noget som helst med alkohol i.
Det er godt du er opmærksom på, at der kan være alkohol i isdesserter og for den sags skyld også i konfekt og cider.
Er man i behandling med Antabus og indtager alkohol, vil man få hovedpine, ansigtsrødme, angstreaktioner, svimmelhed, øget blodtryk, hurtig puls, kvalme, opkastning og opkastningsfornemmelser.

Hvis du gerne vil tale med en alkoholrådgiver, er du velkommen til at ringe til Alkolinjen 80 200 500, alle hverdage kl. 11 - 15.

Jeg ønsker dig en rigtig god fest

Med venlig hilsen
Allan Rådgiver
Navn (gerne opdigtet):

Din email:


Overskrift:
Spam filter:
Løs venligst det matematiske spørgsmål og indtast løsningen i feltet. Dette er for at blokere spam-robotter som prøver automatisk at skrive reklamer.
Spørgsmål: Hvor meget giver 25 plus 5?
Overskrift: