Hejsa.
Jeg er lidt forvirret omkring hvornår man må drikke efter man har været på antabus.
Nogle mener at man kan efter en uge, og andre steder står der 2-3 uger.
Hvornår er det 100 % ude af kroppen.
Mvh
Hula smiling smiley

Re: Antabus
01 Aug, 2016 12:01
Kære Hula
Der kan opstå antabus-reaktioner i op til 14 dage efter sidste tablet er taget.
Føler du dig klædt på til at undvære antabussen? Antabus er en støtte til at opnå ædru perioder, og samtidig er det ikke hele løsningen på et ædru liv, og på, at forbruget ikke eskalerer igen. Har du nogen at tale med om denne overgang? Evt. din læge eller en alkoholbehandler kan tale mere med dig om motivation, og hvordan du gerne vil have dit forbrug skal se ud. Du kan finde oplysninger på alkoholfaglige personer i dit område på denne hope.dk side.
Jeg håber det kan svare på dit spørgsmål, du er også mere end velkommen til at skrive igen.
God sommer til dig.
Mange hilsner Anita