Hej jeg har lige et spørgsmål jeg har fået campral længe nu og har haft rigtig god effekt af det drikker stort set ikke mere kun når der opstår stramme situation jeg har svært ved at takle som at køre i tog Osv. Men mit spørgsmål er om det er normalt at have tynd mave nu har jeg haft det i Ca 4 måneder hvor jeg har fået campral er lidt usikker om jeg er syg eller det bare har været campral skyld at det er sådan for mener det har stået på siden jeg begyndte på campral Mvh rn
Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 04/02/2017 9:55 af admin.
Sygeplejersken

Re: campral
08 Feb, 2017 20:26
Kære RN,
Tak for dit spørgsmål. Det glæder mig, at du er ved at få kontrol over dit alkoholindtag.
Overordnet beskrives bivirkningerne af Campral som milde og forbigående - og diarre er kendt som den mest almindelige bivirkning.
Du fortæller, at du har haft diarre i 4 måneder siden du begyndte at indtage Campral - og det er synes jeg måske er lige i overkanten af, at kunne beskrives som "forbigående". Jeg vil derfor anbefale dig, at drøfte det med den læge, der har ordineret Campral til dig. Måske du kunne sættes lidt ned i dosis.
De allerbedste hilsner fra
Sygeplejersken