Jeg er voksen og min mor er ikke så syg som overståede, men hun svinger også imellem en normal adfærd til at se syner, tale om sex og at alt er farligt og alle mennesker er onde for så kort tid efter at være bedste venner med de 'onde' hun respektere ikke når jeg siger fra .hun ødelægger meget indeni mig følelsnæssigt så den skade hun har givet via barndommen, giver hun stadig. Hvis jeg beder om ro et stykke tid fra hende, kommer hun med gaver. Jeg har prøvet alt, jeg kan intet stille op .istet for at have en mor, har jeg en demon, sådan føelses det. Og jeg håber hun dør men hun er desværre kun 69.
Redigeret 1 gang(e). Sidst redigeret 31/05/2017 12:14 af admin.

Re: Hvornår dør min mor?
31 May, 2017 14:44
Kære Bella.
Tak for din henvendelse, godt du skriver.
Det lyder til, at din mor i mange år har været belastet, hvilket har påvirket dig i barndommen og fortsat gør.
Du forsøger at sætte grænser og beder om pauser fra hende for at få ro. Det er forståeligt, at du har brug for det og flot, du gør det. Dine grænser bliver ikke respekteret.
Du har skrevet til Hope som er et forum for voksne, der drikker for meget og deres pårørende.
Har din mor en psykiatrisk diagnose?
Da jeg ikke kan læse i dit indlæg, at der er alkohol indover, vil jeg henvise dig til psykiatrifonden, som har et lignende rådgivningstilbud.
[www.psykiatrifonden.dk]
Jeg håber, du kan bruge mit svar til at komme videre, ellers skriver du bare tilbage igen.
Ønsker dig det bedste.
Louise