Velkommen! Log ind Lav ny profil

Lidt fra mig

Indsendt af Tænkeren231
Tænkeren231
Lidt fra mig
30 Oct, 2017 3:37
Måske nogle af jer har tænkt over hvad der blev af mig, især Helle G som har mødt mig IRL.

Jeg blev hjemløs med 14 dages varsel i April 2015. (ikke pga manglende husleje men en psykopat udlejer).

Hvilket gjorde jeg ikke kunne skaffe en anden bolig med så kort varsel. Det første til at jeg købte en bil jeg havde tænkt mig at sove i (maks 14 dage så ville jeg om nødvendigt finde en bolig i en anden landsdel). Evt Lolland.

Den plan kom jeg dog ikke så langt med for jeg kørte galt 1 time efter jeg have købt bilen - med alkohol i blodet.

Der skete dog kun materiel skade, men nu var jeg så for alvor hjemløs, så jeg tog hjem den sidste dag jeg havde min lejlighed, for den havde jeg en del øller i. Så pakkede jeg en taske med mine absolut vigtigste ting, min computer, tlf, og lidt tøj.

Så inviterede jeg min ven jeg havde der i nærheden for der var så mange jeg ikke kunne hverken drikke eller bære dem alle selv.

Så drak jeg mig så fuld at jeg var sikke på ambulancen ville køre mig på sygehuset.

Da jeg kom til mig selv næste dag (på sygehuset) mente de jo bare jeg skulle smutte, jeg var jo frisk nok. Forsøgte at forklare dem at jeg havde behov for hjælp for jeg var hjemløs nu.

Det gad de ikke først. Det var stadig ret koldt om natten i april så ville helst ikke sove udendørs, så sagde til dem hvis ikke hjælper mig så går jeg direkte ned og drikker mig så fuld at i må indlægge mig i aften igen. Og det gjorde jeg så.

Næste formiddag blev det taget lidt mere seriøst det med at jeg var hjemløs og ikke bare fuldemandssnak. Så fik de mig ned på det lokale forsorgshjem.

Et kælderlokale på 2x 2,5 meter, ja der ku stort set kun lige akkurat stå en seng.

Der var jeg i 4 mdr, men man måtte faktisk ikke drikke der. Men jeg kunne ikke lade vær. Så til sidst sendte de mig til Lolland på Saxenhøj i Sakskøbing hvor jeg var 5 mdr.

Så fik jeg endelig tilbud om en lejlighed jeg kunne betale sådan nogenlunde på min hjemegn dog stadig langt fra mine venner (30 km eller mere) så ser dem ikke mere, de fleste undtagen en, men dog i køreafstand for min familie, så jeg kan komme til jul osv)

Men havde jo fået en dom i sep 2015 pga bil uheldet, men hørte ikke noget fra det. I august 2016 fik jeg afsindigt ondt i min tunge/"mundbund" altså ikke tandpine som sådan.

Ikke sådan pludseligt, det kom bare mere og mere til jeg til sidst ikke kunne holde det ud. Så kom jeg med ambulancen, først til Holbæk. Tænkte det måske var noget "harmøst" en tandbyld eller andet, men nej næste dag røg jeg til Køge, jeg skulle undersøges nærmere.

Hernede konstaterede man KRÆFT i min tunge/mundbund efter 4 dage. Så røg jeg til Roskilde og siden riget, og til sidst Næstved sygehus, hvor jeg så brugte helt til midten af oktober med daglig stråleterapi, nogle date 2 gange dagligt.

JEg blev så erklæret færdigbehandlet (ikke det samme som rask!). I marts ringede min kommune så og mente jeg skulle på førtidspension, det har jeg sådan set selv ment allerede inden jeg fik kræft men ok.

Det blev sat i gang (sagsbehandligstid 3 mdr).

SÅ kom kriminalforsorgen, nu skulle jeg da ind og afsone 50 dage for det uheld i foråret 2015.

Så kom der en masse bøvl med at kommunen stoppede min konstanthjælp for en hel måned selvom jeg kom ind den 19, slås om at betale huslejen mens man sidder inde og en masse anden bavl MEN!

Jeg kom ud igen i august, i den samme bolig. Og i fængslet blev min førtidspension tilkendt. Det har gjort jeg rent faktisk har kunne møblere min lejlighed. Førhen var de eneste møbler en kommode med mit TV på og min sofa, intet andet, tom.

Nu har jeg for første gang i 7 år fx rent faktisk en seng og et klædeskab og andre helt alm møbler.

Og faktisk endda en ny computer.

Men jeg skal tjekkes for kræften i Næstved igen på torsdag. Men jeg tror ikke der er mere udover stråleskaderne jeg også havde for 6 mdr siden.

Det er sådan noget med delvist lam tunge, så man snakker underligt. 10% spytproduktion så man er konstant knastør i munden så må patte på en vandflaske hele dagen.

Mht til alkohol er det sjældent jeg drikker over 8 øl nu, for det meste 4-6 på en dag. Og det er meget lidt når man tænker på jeg på et tidspunkt havde problemer med at få en kasse med 30 til at række til et døgn, og gerne med vodka oveni.

Bare lidt fra mig.
Beklager, kun registrerede brugere må sende emner i dette forum.

Klik her for at logge ind