Velkommen! Log ind Lav ny profil

Barbersprit

Indsendt af Ham Der
Ham Der
Barbersprit
15 Sep, 2006 22:57
Hej. Jeg er plumset i flaskerne igen. Ville høre om der er nogen her inde der har erfaring med at drikke barbersprit? Er det farligt? Kan det lade sig gøre?

Er ved at løbe tør for alkohol og har brugt alle mine penge. Men vil ikke drikke det barbersprit hvis det er noget man kan blive syg eller dø af osv.
Re: Barbersprit
15 Sep, 2006 23:15
undskyld jeg siger det

men du er altså virkelig langt ude, når du skriver sådan.

Kunne du virkelig finde på at drikke barbersprit ?

Tag lige et greb i virkeligheden.

Undskyld jeg er lidt hård ved dig - men det er nogle gange nødvendigt - men samtidig kærligt ment
gæst
sig mig : hvad tror du selv????
15 Sep, 2006 23:22
Erfaring med at drikke barbersprit???????????????

Stop lige op og hør på dig selv...! ja F..... er det da farligt.....

Det kan du forhåbentlig ikke mene alvorligt...........

Re: sig mig : hvad tror du selv????
15 Sep, 2006 23:23
nej jeg tænker også

det her må være en joke
Ham Der
16 Sep, 2006 0:24
Det er ikke en joke. Er begyndt at ryste og sveden hagler af mig. Så jeg tænkte at hvis der ikke skete noget ved det kunne jeg trappe ned ved hjælp af barbersprit.
Har nemlig ikke flere penge.
det må du altså ikke
16 Sep, 2006 0:35
i hvilken del af landet bor du ?

gå ind og find et akuttelefonnr. her på hope

vender lige tilbage
gå ind i søg hjælp
16 Sep, 2006 0:39
på venstre side i startbilledet - og find den der

i århus amt har man psykriatisk skadestue

man har sikkert hjælp til afrusning i ethvert amt - og et akkutproblem

ellers prøv vagtlægen !

du skal have hjælp mod dine abstinenser nu

skriv evt i hvilket amt du bor - så ska jeg finde et nummer til dig

men skriv nu - for om et kvarter er jeg nødt til at lukke ned
Afhængig!
16 Sep, 2006 0:43
Er selv dumpet i, men der er hjælp hvis vi vil/tør det. Lige nu kan jeg ikke overskue at
finde det, men jeg må/skal hvis jeg ikke vil dø af dette helvede.
For mig er det nu bevist at jeg skal lade den første stå da det er den der giver trang til de næste,derfor må jeg nu søge tilbage til AA for der kender de midt problemrt.
Jeg er bare så klog, troede jeg.
Så til dig Barbersprit,vi må søge hjælp hos de som ved hvad det vil sige at have dine/mine tanker omkring vi skal have mere alkohol for at "stoppe" dette helvede.Pøj,pøj, Jeg vil ud af det,må derfor igen opsøge det fælleskab der var med til at jeg havde det godt i 1år ca.
16 Sep, 2006 0:43
Hvis du ringer 112 og siger at du HAR drukket det, så garantere jeg for, at du bliver indlagt - hvis ikke de vil høre på dig på den ene måde - gør de nok med en nødløgn - du er et menneske i nød og behøver akut hjælp.
Du kan også ringe på AA's vagttelefon - der sidder en i den anden ende af røret der nøjagtig ved hvordan du har det
Nummeret er 70101224
Knuz Dorthe
brug dorte1s råd - ´det er klogt
16 Sep, 2006 0:45
her er det igen

Hvis du ringer 112 og siger at du HAR drukket det, så garantere jeg for, at du bliver indlagt - hvis ikke de vil høre på dig på den ene måde - gør de nok med en nødløgn - du er et menneske i nød og behøver akut hjælp.
Du kan også ringe på AA's vagttelefon - der sidder en i den anden ende af røret der nøjagtig ved hvordan du har det
Nummeret er 70101224
brug dorte1s råd det er klogt
16 Sep, 2006 0:49
her er det igen

det skulle stå nederst, så du let kunne finde det

Nummeret er 70101224
16 Sep, 2006 1:45
Kæreste Ham Der,

Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige til dig, men du er altså nødt til at opsøge den hjælp, som du kan få.

Lyt, lær af de mange gode råd, som du får fra de gode, erfarne mennesker, som skriver her på sitet!

Kærligst Musser
Ham Der
16 Sep, 2006 2:03
Har ringet til vaglægen før. Han sagde jeg bare skulle drikke en kop te. Men det hjælper altså ikke. Har det en smule bedre nu. Sveder som en tyk hest og mine hænder ryster. Men det går vel over?

Tør ikke ringe til vagtlægen igen hvis han bare afviser mig.
Per
16 Sep, 2006 11:27
Jeg nægter at tro på en vagtlæge har henvist til en kop te, har du ærligt forklaret din situation, eller bare prøvet at lokke noget beroligende ud af ham. Hvis jeg var dig ville jeg tage på psykiakisk skadestue til en afrusning, og derefter kontakte A.A eller ambulatoriet.
duddie 44
17 Sep, 2006 0:46
Hej Ham Der.

Du må altså gøre noget, tag over på den psykiatiske afd med samme, de hjælper dig af med abstinenserne. Helt seriøst det barbersprit du ville drikke, det er livs farligt, du må ikke gøre det. Tag nu der over.
Jeg mener det godt.
Kærligst Duddie

Bjørnen
18 Jan, 2018 9:39
Hold kæft nogle adems, i fatter fandme ikke særlig meget oppe i hovedet. Drikke barbersprit? i helt ude og skide. god dag.
Bonafide Addict
23 Jan, 2018 15:27
Drop det, det er ikke nogen succes at drikke, har været der for 30 år siden, du bliver syg
Beklager, kun registrerede brugere må sende emner i dette forum.

Klik her for at logge ind