Velkommen! Log ind Lav ny profil

Tre uger uden internet !

Indsendt af Karen
Re: Tre uger uden internet !
25 Sep, 2008 16:59
Kære Bjarne.

Sikke et vidunderligt og lykkeligt indlæg - det blev jeg da 'glad i låget' af at læse - tak skal du ha', fordi du skrev det smiling smiley
Jeg gør mig også umage med at være modig, og med ikke gå og ha' ondt af mig selv, for jeg tror på dig, når du skriver, at det hele bliver nemmere med tiden - at tiden er min ven smiling smiley

Du er sluppet ud af dit 'planlægningsfængsel' - det er GULD værd - stort til lykke til dig.

Jeg har også sådan en positiv-liste, eller rettere sagt, takket være dig og dit indlæg, så vil jeg til hurtigst muligt få den udfærdiget, så jeg kan skrive mere på den for hver dag, der går godt smiling smiley

Jeg vil sammen med dig - og mange andre her på sitet - glæde mig over at være ædru, glæde mig over at være nærværende, glæde mig over livets banaliteter plus alle de store ting, gode ting smiling smiley
Kh. Karen
30 Sep, 2008 12:15
Hejsa

Bare en lille historie fra det virkelige liv.

Vi var i sommerhus her i weekenden ved Blåvand, og lørdag fandt vi ud af vi ville til Ribe i se "Sort sol" (det med stærene) om aftenen.

Jeg kom til at tænke på at jeg for nogle år siden arbejde sammen med nogen der havde været til det med en bustur fra Billund, og der tænkte jeg, hvordan så med at drikke - ellers hvis jeg nu skulle tisse under turen.

Denne gang tog jeg bare afsted, uden problemer, opleelsen var nu så som så, men vi hyggede os hele familien, fik aftensmad på burgerbar, kørte hjem da det var mørkt og knægten var bare facineret af alle de stjerner han kunne se hele turen. (Tøsen faldt i søvn).

Jeg kunne ikke lige lad evære med at være taknemmelig (endnu engang) over at det bare er muligt nu.

En gammel drøm er en ferie på en ødegård i Sverige eller en tur til Grønland, Island eller Færørerne - også noget jeg kan gøre med sindsro nu - førhen var usikkerheden hvordan jeg skulle hava skaffet alkohol nok på turen.

Så jeg forsætter af denne vej - det er sikkert.

Bjarne1
sogol
04 May, 2017 18:46
”Offline i et døgn” 04-05-2017 Lavet af : Masoud Jamshidi

”Offline i et døgn”

Forstil dig en verden, hvor du skal være offline i en helt døgn og hverken man har adgang til mobiltelefon eller internet, fordi for mange af os har mobiltelefonen fået en central rolle i hverdagen og fungere som en samlet platform for vores kalender, telefonbøger, mails , gps og kameer, værktøj, vi bruger flittigt til dagligt. Vi følger journalist og tv-vært Anders Breinholt er levende eksempel på. Han er storforbruger af online medier og diverse apps, og han har takket ja til at deltage i Telias store netværkseksperiment, hvor han skal se om han kan undvære sin telefon og mobilnetværk i 24 timer. Dagen starter tidlig morgen
31 May, 2017 9:22
Hej
Hvor er det dejlig læsning lige at finde sådan en "gammel" tråd, hvad flere af jer stadig er med idag.
MOCCA
Beklager, kun registrerede brugere må sende emner i dette forum.

Klik her for at logge ind