Velkommen! Log ind Lav ny profil

Nogen gode råd når man kommer til det punkt hvor man overvejer at drikke

Indsendt af Marco
Det kan hjælpe at ringe til nogen.
Re: Nogen gode råd når man kommer til det punkt hvor man overvejer at drikke
13 Dec, 2015 8:22
I starten var det også noget jeg kæmpede med. og tabte ret ofte, men med tiden begyndte jeg at lave overspringshandlinger, at jeg lige skulle xxxxxxxx først, så kunne jeg overveje om jeg ville drikke bagefter.

Og fandt ud af at for mig var det ret ofte en pludselig lyst, indskydelse, behov der gav drikketrangen, og kunne jeg holde den lidt, men ikke mindst få flyttet fokus fra den, få det ud af tankerne ved at lave noget andet, så forsvandt det ret ofte.

Men det med at ringe bruger jeg også meget, i starten, nu havde jeg ringet, så havde jeg gjort hvad jeg kunne og drak jeg så bagefter så tænkte jeg - det virker ikke at ringe alligevel. Men det var var nok fordi jeg ikke ærligt snakkede om hvordan jeg havde det, men bare en løs sludder om her går det godt.

Men vigtigt for mig er lige ikke altid går og tænker på jeg er alkoholiker, skal godt nok være obs. på faresignaler, men hvis jeg kun bruger al min tid på at lede efter dem, så kan min hjerne se dem hvor de ikke er.

Jeg håber og beder om det bedste for dig, og fra mig selv ved jeg at det kan gå over igen, sådan har jeg det, bare jeg ikke bruger al min energi på at bekæmpe det.

/ Bjarne
Beklager, kun registrerede brugere må sende emner i dette forum.

Klik her for at logge ind